طرز تهیه اسنک با طعم های مختلف با ساندویچ ساز برای مهمانی

2

طرز تهیه اسنک را با دو روش مجزا در این مطلب ارائه می دهیم که پخت آن می تواند یکی از بهترین ایده ها به عنوان عصرانه و همچنین یک شام سبک و خوشمزه باشد. این نوع اسنک ها در دستگاه ساندیوچ ساز تهیه می گردند و می توان مواد اولیه آن را به دلخواه تغییر داد. در ادامه همراه ما باشید و از این دستور آشپزی های عالی برای پخت اسنک های مختلف استفاده نمایید.

پخت اسنک در منزل

طرز تهیه اسنک خانگی با دو روش ساده و آسان :

اگر به دنبال یک عصرانه خوشمزه و یا یک غذای عالی و سبک برای جشن تولد یا شام می گردید، پیشنهاد می کنیم انواع اسنک را امتحان نموده و از این دستور آشپزی های عالی نهایت استفاده را ببرید. در این مطلب به ارائه طرز تهیه اسنک با دو نوع مواد اولیه می پردازیم که هر یک می توانند اسنک مورد علاقه شما باشند. در ادامه این دستورات عالی و امتحان شده برای تهیه اسنک را مشاهده نمایید.

طرز تهیه اسنک

مواد لازم برای اسنک کالباس :

نان سوخاری یا تست : ۸ عدد

کالباس : ۲۰۰ گرم

سوسیس :  ۳ عدد حلقه شده

پنیر پیتزا و پنیر چودا : به مقدار لازم

فلفل دلمه ایی :  یک عدد متوسط

اسنک کالباس و سوسیس

طرز تهیه اسنک کالباس :

برای تهیه این نوع اسنک، تمامی مواد را مخلوط نموده، سپس نان تست ها را داخل سینی چیده و مواد را به مقدار لازم بر روی نان ها بریزید.

اسنک کالباس با ساندویچ ساز

در مرحله آخر روی آن پنیر قرار داده و نان دیگر را روی مواد بگذارید و سپس داخل ساندویچ ساز قرار داده و درب آن را ببندید و صبر کنید تا اسنک ها آماده شوند.

روش تهیه اسنکطرز تهیه اسنک

زمان پخت اسنک ها به نوع ساندویچ ساز شما بستگی دارد. اما توجه داشته باشید که نیازمند زمان زیادی نیست.

طرز تهیه اسنک مرغ

مواد لازم برای تهیه اسنک مرغ و قارچ :

سینه مرغ : ۱۰۰ گرم

قارچ : ۲۰۰ گرم

فلفل دلمه :یک عدد کوچک

نمک و فلفل به مقدار لازم

پیاز : یک عدد کوچک

نان تست : ۸عدد

پنیر پیتزا : به مقدار لازم

کالباس، سوسیس و سیب زمینی نگینی (در صورت دلخواه )

طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ :

برای تهیه اسنک مرغ می توانید از مواد دلخواه استفاده نمایید. انتخاب مواد اولیه کاملا سلیقه ایی است و شما با توجه به ذائقه خودتان و دیگر اعضا خانواده می توانید برخی از مواد را اضافه یا کم نمایید. در اولین مرحله سینه مرغ قارچ و پیاز را خرد نموده و با کمی روغن تفت دهید.

اسنک مرغ و قارچ

مواد داخل اسنک را آماده نموده و سپس روی نان تست ها ریخته و بعد از قرار دادن پنیر پیتزا ، نان دیگر را روی آن بگذارید و سپس اسنک ها را داخل ساندویچ ساز که از قبل گرم شده است قرار دهید.

پخت اسنک در منزلپخت اسنک با ساندویچ سازاسنک مرغ و قارچطرز تهیه ساندویچ و اسنک

تزیین اسنک :

بعد از آماد شدن اسنک ها آنها را به دلخواه تزیین نموده و در کنار اعضا خانواده و مهمان های عزیز سرو نمایید. توجه داشته باشید که برای تزیین اسنک می توانید از ایده های به کار برده شده در طرز تهیه سمبوسه و تزیین آن استفاده نمایید.

طرز پخت اسنکاسنک مرغ و قارچ پخت اسنک کالباس پخت اسنک در ساندویچ سازتزیین دیس اسنک اسنک کالباس و سوسیستزیین اسنک مرغ و قارچطرز تهیه اسنک

با طرز تهیه اسنک خوشمزه با دو روش مجزا آشنا شدید، هر یک از این دستورات آشپزی عالی می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند و با استفاده از آنها اسنک ها و ساندویچ های خوش طعمی بپزید.  همچنین می توانید با مراجعه به بخش آشپزی از دیگر دستورات عالی و امتحان شده نهایت استفاده را ببرید.

 

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

یک نظر دهید