تزیین کیک با فوندانت و مدل های کیک تولد با خمیر فوندانت

0

ایده های جدید و متنوع برای تزیین کیک با فوندانت و مجموعه ایی از عکس ها و مدل های تزیین انواع کیک با خمیر فوندانت برای مناسبت های مختلف از جمله تولد و سالگرزد ازدواج را در این مطلب مشاهده نموده و با الگوبرداری از این طرح های زیبا و جدید، بهترین و جذاب ترین تزیین کیک خانگی با فوندانت راانجام دهید. تا پایان این مطلب با این تزیینات جالب همراه ما باشید.

مدل های تزیین کیک با فوندانت مارشمالو با طرح های زیبا :

تزیین کیک با فوندانت از جمله ایده های قابل توجه و جالب است که زیبایی خاصی به کیک ما می بخشد و می توان از آن برای تزیین کیک های خانگی نیز به راحتی استفاده نمود اما در صورتی که با یان خمیر عالی و پرکاربرد آشنایی ندارید و قصد دارید با نحوه تهیه آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم به بخش طرز تهیه خمیر فوندانت که قبلا به طور کامل و مرحله به مرحله مطرح نمودیم مراجعه نموده و از این آموزش زیبا نهایت استفاده را ببرید. و بعد از تهیه خمیر فوندانت کیک های خانگی و ساده خود را به شکل یکی از کیک های ساده زیر تزیین نمایید.

تزیین شیک کیک با فوندانتتزیین جدید کیک تولدتزیین روی کیک با خمیر فوندانتتزیین ساده کیک با فوندانتتزیین کیک با فوندانت مارشمالو

تزیین کیک تولد با فوندانت :

یکی از موارد استفاده خمیر فوندانت، تزیین کیک تولد است که با طرح های زیبا و خاص انجام می گیرد. بدین منظور بعد از تهیه خمیر فوندانت و انتخاب طرح مورد نظر اقدام به تزیین نمایید. برای تزیین روی کیک تولد کودکان بهتر است خمیر فوندانت را به رنگ های شاد و متنوع درآورده و سپس با استفاده از آن اقدام به تزیین روی کیک نمایید. در ادامه عکس های تزیین کیک با خمیر فوندانت برای تولد کودکان را مشاهده می فرمایید که هر یک از زیبایی خاصی برخوردارند.

تزیین کیک با فوندانت تزیین کیک جدید و زیبا تزیین کیک تولد با فوندانت تزیین کیک تولد پسرانه تزیین کیک با طرح مینیون تزیین کیک عروسکی با فوندانتتزیین ساده کیک با خمیر فوندانت تزیین کیک کودکانه با فوندانت تزیین کیک خانگی با فوندانت تزیین کیک با تم زنبور عسل تزیین روی کیک با خمیر فوندانت تزیین کیک میکی موس با فوندانت

با بهترین ایده ها برای تزیین کیک با فوندانت آشنا شدید، هر یک از این مدل های زیبا می توانند الگوی مناسبی برای تزیینات شما باشند و با الگوبرداری از این مدل ها، کیک های خود را به بهترین شکل تزیین نمایید. همچنین می توانید در بخش تزیین کیک از دیگر مدل ها و طرح های زیبا و جدید دیدن نموده و از آنها ایده بگیرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید