طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه + تزیین کیک مرغ

0

آموزش پخت و طرز تهیه کیک مرغ یکی از دستورات آشپزی عالی و پرکاربرد است که می توان با استفاده از آن غذایی خوشمزه و بی نظیر برای اعضا خانواده و همچنین مهمانی ها تهیه نمود. پخت کیک مرغ روش های متعددی دارد که در این مطلب قصد داریم یکی از ساده ترین روش ها و در عین حال خوشمزه ترین کیک مرغ ها را معرفی نماییم. تا پایان همراه ما اباشید و از این دستور کامل و بی نظیر استفاده نمایید.

طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه و آسان با تصاویر :

همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم به نحوه پخت و طرز تهیه کیک مرغ با روشی ساده و آسان بپردازیم که با همه سادگی نتیجه ایی لذت بخش و دلنشین خواهد داشت و مطمئنا از خوردن این غذای خوشمزه لذت خواهید برد. در ادامه نحوه صحیح و مرحله به مرحله تهیه کیک مرغ را ملاحظه می فرمایید.

تزیین کیک مرغ برای تولد

مواد لازم برای پخت کیک مرغ :

سینه مرغ : یک عدد کامل

پیازچه : سه یا چهار عدد

سس مایونز : یک پیمانه

ماست : یک پیمانه

خیارشور : ۲۰۰ گرم

نان تست : ۱۲ عدد

هویج : یک عدد

جعفری : ۱۰۰ گرم

تخم مرغ آب پز : ۲ عدد (دلخواه)

کنشرو ذرت : به میزان دلخواه

پودر آویشن و پودر موسیر : به مقدار لازم

نمک و فلفل سیاه : به مقدار لازم

برای تهیه کیک مرغ می توانید این موارد را به نسبت مشخص کم یا زیاد نمایید و یا در صورت دلخواه و با توجه به ذائقه تان نوع موارد اولیه و طعم دهنده ها را تا حدودی تغییر دهید.

طرز تهیه کیک مرغ :

 برای شروع مرغ ها را جوشانده  و ریش ریش نموده و تخم مرغ ها را نیز آب پز و رنده نمایید. خیار شور و هویج را نیز رنده کنید و همچنین جعفره و پیازچه را نیز خرد کنید و در ظرفی مخلوط نموده تا مواد میانی کیک شما آماده شود.

طرز تهیه کیک مرغ

حال سس ، نمک، فلفل، ماست و دیگر مواد را اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید.

پخت کیک مرغ خوشمزه

نان تست را در کف ظرفی که قصد دارید کیک مرغ را در آن سرو نمایید، قرار دهید.

طرز تهیه کیک مرغ

مقداری از مواد را روی آن ریخته و صاف نمایید و سپس یک ردیف دیگر نان چیده و دوباره روی آن مواد بریزید. این کار را برای سه یا چهار ردیف انجام دهید.

نحوه پخت کیک کمرغپخت کیک مرغ گردویی

در اخرین مرحله نان تست قرار داده و روی آن سس مایونز بکشید و به دلخواه تزیین نمایید. سپس روی ظرف را پلاستیک فریزر کشیده و به مدت یک یا دو ساعت در یخچال قرار دهید. سپس خارج نموده و سرو نمایید.

پخت کیک مرغ

تزیین کیک مرغ :

با طرز تهیه کیک مرغ آشنا شدید، حال زمان آن رسیده است که این غذای خوشمزه را با بهترین روش ها تزیین نمایید. توجه داشته باشید که تزیین کیک مرغ تا حد زیادی می تواند مشابه با تزیین سالاد الویه و همچنین تزیین سالاد ماکارونی داشته باشد که در ادامه تصاویری زیبا از تزیین روی کیک مرغ را به عنوان الگو مشاهده می فرمایید.

طرز تهیه کیک مرغ تزیین کیک مرغ تزیین زیبای کیک مرغ تزیین روی کیک مرغ تزیین کیک مرغ شیک و زیبا تزیین زیبای کیک مرغ دوطبقه تزیین زیبای کیک مرغ تزیینات کیک مرغتزیین کیک مرغ زیباتزیین کیک مرع با مایونزکیک مرغ شیک و زیبا

امیدواریم آموزش پخت و طرز تهیه کیک مرغ که در این مطلب به ارائه آن پرداختیم، برای شما دوستان نیز جذاب بوده باشد و این غذای خوشمزه را حتما تهیه نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش آشپزی سایت هنر در خانه از دیگر مطالب و آموزش ها دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید