مدل سرویس آشپزخانه پارچه ای شیک و زیبا

4

انتخاب مدل سرویس آشپزخانه شیک و زیبا برای همه خانم های باسلیقه خصوصا نوعروس ها از اهمیت خاصی برخوردار است و اغلب ترجیح می دهند زیباترین سرویس آشپزخانه را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. بر این اساس قصد داریم در این مطلب با معرفی جدیدترین مدل های سرویس آشپزخانه با طرح ها و رنگ های مختلف شما را در انتخاب زیباترین و مناسب ترین مدل یاری نماییم. تا پایان همراه ما باشید و از مدل های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

مدل سرویس آشپزخانه جدید و شیک :

مجموعه ایی از عکس های انواع مدل سرویس آشپزخانه زیبا و جدید را پیش رو دارید که هر یک از این مدل های زیبا می توانند انتخاب مناسبی برای آشپزخانه شما باشند و همچنین برای دوخت سرویس آشپزخانه از این مدل های زیبا و جالب الگوبرداری نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از ست سرویس آشپزخانه که شامل دمکنی، پیش بند، دستکش و دستگیره آشپزخانه می باشد را با طرح ها و رنگ های مختلف را نشان می دهد که هر یک بهترین انتخاب برای تازه عروسان و خانم های با سلیقه محسوب می گردند.

ست سرویس آشپزخانهست دمکنی و دستکش آشپزخانه مدل های سرویس آشپزخانه پارچه ای و فانتزی سرویس آشپزخانه فانتزی و زیبا مدل سرویس آشپزخانه شیک و زیبا سرویس آشپزخانه جدید  Model kitchen apron (9) سرویس آشپزخانه روبان دوزی شده مدل سرویس آشپزخانه عروس سرویس آشپزخانه ساده ست سرویس آشپزخانه زیبا دوخت سرویس آشپزخانه پارچه ای ساده

مدل پیش بند آشپزخانه :

پیش بند آشپزخانه یکی از اجرا مهم و کاربردی سرویس آشپزخانه است که اغلب می توان یک یا دو پیش بند شیک و زیبا در آشپزخانه کدبانوهای ایرانی مشاهده نمود. انتخاب مدل و طرح پیش بند دلخواه است و افراد با سلایق مختلف سعی دارند بهترین و زیباترین مدل را انتخاب و سپس اقدام به تهیه و یا دوخت پیش بند نمایند. عکس های زیر می توانند راهنمای مناسبی در این زمینه باشند.

مدل پیش بند آشپزخانه

پیش بند آشپزخانه جدید

ست پیش بند اشپزخانهمدل پیش بند آشپزخانهمدل پیش بند پارچه ای آشپزخانه

مدل دستکش آشپزخانه :

دستکش های مخصوص آشپزی نیز دارای کاربرد های بسیاری در آشپزخانه می باشند و اغلب ست با مدل سرویس آشپزخانه انتخاب می شوند. با این حال می توان دستکش های مخصوص آشپزخانه را نیز در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع دستکش آشپزخانه را نشان می دهند که هر یک انتخاب مناسبی برای شما محسوب می گردند.

مدل سرویس آشپزخانهمدل جدید سرویس اشپزخانهمدل دستکش آشپزخانهعکس سرویس آشپزخانه زیبا و سادهمدل دستکش آشپزخانه فانتزی

با حدیدترین تصاویر انواع مدل سرویس آشپزخانه آشنا شدید، هر یک از این مدل ها و طرح های زیبا می توانند انتخاب مناسبی برای آشپزخانه شما باشند، اما در صورتی که هنوز موفق به انتخاب طرح و مدل دلخواه نشده اید، می توانید با کلیک بر روی سرویس آشپزخانه از دیگر مدل ها و همچنین ایده هایی برای دوخت و تهیه این سرویس های دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

۴ دیدگاه

یک نظر دهید