مدل مانتو گیپور مجلسی شیک و زیبای ۲۰۱۶

0

مدل مانتو گیپور مجلسی و اسپرت با طرح های جدید و شیک و زیباترین مدل های مانتو گیپور زنانه و دخترانه را در این مطلب گرداوری نموده ایم که با مشاهده آنها و آشنایی با جدیدترین مدل مانتوهای گیپور می توانید مانتو دلخواه و ایده آل خود را انتخاب نموده و تهیه نمایید. در ادامه مطلب همراه ما باشید و از مدل ها و تصاویر ارائه شده، نهایت استفاده را ببرید.

عکس های مدل مانتو گیپور مجلسی و اسپرت جدید :

انواع مختلف مدل مانتو گیپور یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های مانتو می باشد که این روزها بازار داغی نیز دارد. استفاده از مانتو گیپور نقش مهمی در شیک پوشی شما دارد و می تواند بهترین انتخاب به عنوان مدل مانتو مجلسی باشد. در تهیه مانتوهای گیپور ممکن است تنها از پارچه گیپور و یا به صورت تکه ایی از گیپور استفاده شده باشد، در هر صورت این مدل مانتو ها از زیبایی خاصی برخوردارند و می توانند انتخاب مناسب و ایده آلی برای خانم های باسلیقه و شیک پوش باشند.

مدل مانتو جدید گیپورمانتو مجلسی گیپورمانتو مجلسی گیپور جدیدمانتو گیپور جدید و زیبا

مانتو گیپور مجلسی :

انواع مدل های مانتو گیپور بلند و کوتاه را می توان به عنوان مدل مانتو مجلسی مورد استفاده قرار داد. این مدل ها به راحتی با شال های ساده و طرحدار ست می شوند و می توانند انتخاب مناسبی برای مجالس و مهمانی های مختلف باشند.

مدل مانتو گیپورمانتو مشکی گیپورمانتو گیپور جدید و زیبامدل مانتو گیپور مشکی زنانهمدل مانتو دخترانه گیپور

مدل های جدید مانتو گیپور :

آشنایی با جدیدترین مدل های مانتو گیپور باعث می گردد بتوانید مانتو ایده آل و دلخواه خود را انتخاب کنید. این مدل مانتوها دارای تنوع بالایی می باشند و جدیدترین متد روز طراحی و دوخته شده اند. در ادامه تصاویری از مدل مانتو جلوباز گیپور و انواع مانتو گیپور دار را مشاهده می فرمایید که هر یک از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند.

مانتو با حاشیه گیپور مدل های جدید مانتو مانتو مجلسی زنانه مدل مانتو گیپور مشکیمدل مانتوهای گیپور زیبا و شیک

مدل مانتو گیپور اسپرت و دخترانه :

استفاده از مانتو گیپور در بین دختران جوان نیز طرفداران زیادی دارد و اغلب ترجیح می دهند زیباترین مدل مانتو های گیپور را انتخاب و تهیه نمایند. استفاده از پارچه گیپور در دوخت مانتو اسپرت نیز یکی از ایده های جالب و قابل توجه است که در ادامه و با مشاهده مدل های زیر بیشتر با آن آشنا می شوید.

مدل مانتو با پارچه گیپورمدل های مانتو گیپورمانتو مجلسی زنانهمانتوهای گیپور جدید و زیبا

با انواع مدل مانتو گیپور جدید و شیک آشنا شدید، هر یک از این مدل های زیبا می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند و با الگوبرداری از طرح های ارائه شده، زیباترین مدل مانتو را انتخاب نمایید. البته در صورتی که هنوز موفق به تصمیم گیری نشده اید و مانتو دلخواه خود را انتخاب نکرده اید می توایند با مراجعه به بخش مدل مانتو از دیگر مدل های جدید و به روز مانتو دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید