ایده های متفاوت و جالب برای چیدمان حمام عروس

5

همه عروس خانمها دوست دارن جهیزیه شون به بهترین شکل چیده شه، تو جهیزیه علاوه بر آشپزخونه و اتاق پذیرایی، چیدمان حمام عروس هم از اهمیت خاصی برخورداره و توجه زیادی بهش میشه. تو آموزش امروز براتون پیشنهادهایی برای چیدمان حمام عروس دارم، با این امید که بتونم کمک کوچیکی کنم به شما دوستهای خوبم. همراهم باشین.

پیشنهادهای هنردرخانه برای چیدمان حمام عروس :

اولین مسئله ایی که در چیدمان حمام عروس اهمیت داره اتنخاب رنگه. اینکه تصمیم بگیرین نمای کلی حمام شما از چه رنگ هایی تشکیل شه و بعد وسایل حمام رو هم به همون رنگ بخرین. تو بیشتر موارد از دو رنگ که همخوانی جالبی با هم دارن استفاده میشه و وسایل مخصوص به عروس خانم و آقای داماد هر کدوم با یه رنگ خریداری میشه. بعد از انتخاب رنگ، میتونین وسایل تزئینی برای چیدمان حمام عروس رو هم به همون رنگ ها تهیه کنین.

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

تصویری که در پایین میبینین یه نمونه چیدمان حمام عروسه که از رنگ های شیری و قرمز استفاده شده و جذابیت خاصی  داره. تو این روش برای کف حمام میتونین از فوم قرمز استفاده کنین و قلب هایی با سایز های مختلف روی فوم در بیارین و اونها رو کف حمام بچینین و وسایل رو روی اون قرار بدین. راستی شمع رو هم فراموش نکنین چون نقش زیادی در چیدمان حمام عروس داره و جلوه خاصی به اون میده، همچنین میتونین از پاپیون های رنگی هم استفاده کنین.

چیدمان حمام عروس

همچنین میتونین برای کف حمام از گلبرگ های گل استفاده کنین، توجه داشته باشین که بهتره از گلی به رنگ وسایل حمامتون استفاده کنین.

چیدمان حمام عروس

مورد دیگه ایی که در چیدمان حمام عروس اهمیت داره نحوه چیدن حوله های حمامه. برای اینکار به تصاویر زیر توجه کنین، مطمئنا ایده های خیلی خوبی ازش میگیرین.

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

اینم چند نمونه از چیدمان حمام عروس که مطمئنا از تزئیناتش خوشتون میاد.

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

چیدمان حمام عروس

امیدوارم از تماشای عکس های چیدمان حمام عروس استفاده لازم رو برده باشین.  با آرزوی شادی و خوشبختی برای شما دوستای خوبم. با دیگر آموزش های هنردرخانه همراهم باشین.

اشتراک گذاری

۵ دیدگاه

  1. سلام
    مهم جهزیه و چیدمانش نیست
    مهم خوشبختیههههه دو طرفه کنار همون چیزای کم و بقول دوستمون ساده ک با عشق چیده بشه نه از سر پوز و چشم وهم چشمی

  2. سلام دوستای گلم قشنگه ولی من اینهمه جهزیه نتونستم بگیرم همون لوازم ضروری زندگی رو گرفتم کمه وسایلم چیکارکنم واسه چیدنشون یه ماه دیگه عروسیمه……

    • سلام. مهم اینه که همون وسایل کم رو هم با عشق خریدی، پس اگه اونها رو با عشق بچینی مطئن باش چیدمان زیبایی خواهی داشت. فقط سعی کن جهیزیه و وسایلنو داخل هم و خیلی چسبیده به هم نذاری و طور ی بچینی که توی دید باشه. موفق باشی عزیزم

یک نظر دهید