آموزش ساخت گلهای تزئینی و زیبا با وسایل ساده + تصاویر

5

امروز آموزش ساخت گلهای تزئینی و زیبا با وسایل ساده و دور ریختنی رو براتون دارم که مطمئنم خیلی  خوشتون میاد. با استفاده از این گلهای تزئینی و زیبا میتونید یه گلدون رو با سلیقه خودتون تزئین کنید و گلدونو هر جای خونه که دوست دارین بذارین و از این همه هنر خودتون لذت ببرین. پس با آموزش ساخت گلهای تزئینی و زیبا با وسایل ساده همراه من باشید.

گلهای تزئینی و زیبا

ساخت گلهای تزئینی و زیبا:

برای ساخت گلهای تزئینی و زیبا به وسایل خیلی ساده ایی احتیاج داریم. چند تا بطری پلاستیکی، مقداری رنگ، چسب حرارتی، پونز رنگی و ابزار کار مثل قیچی، قلمو و فندک.

Making decorative flowers (1)

برای شروع کار و آماده کردن این گلهای تزئینی و زیبا ابتدا باید انتهای بطری رو برش بدیم و جدا کنیم (مطابق شکل)

Making decorative flowers (2)

بعد لبه هاشو با قیچی میچینیم تا گلبرگ گلبرگ به نظر بیاد.

Making decorative flowers (3)

Making decorative flowers (4)

حالا وقتشه که شروع کنیم به رنگ کردن، گلبرگها رو به دلخواه رنگ میزنیم و صبر میکنیم تا رنگ خشک شه.

Making decorative flowers (5)

برای وسط کار میتونیم از پونزهای رنگی استفاده کنیم که رنگش متضاد رنگ گلبرگها باشه و گلهای تزئینی و زیبای ما  زیباتر به نظر بیاد.

Making decorative flowers (6)

برای ساقه گل من از چسب حرارتی استفاده کردم، اونو کمی حرارت دادم تا راحت بتونم بهش فرم بدم. البته میشه از ساقه گلهای آماده تو بازار هم استفاده کرد.Making decorative flowers (7)

Making decorative flowers (8)

Making decorative flowers (9)

چسب حرارتی که الان حکم ساقه رو داره با استفاده از پونزی که مرکز گل قرار دادیم به گلبرگها متصل میکنیم. به همین راحتی شاخه گل ما آماده شد.

Making decorative flowers (10)

پیشنهاد من اینه که از چند رنگ گل استفاده کنید تا گلدون شما قشنگتر شه. حالا وقتشه گه شاخه گلهای آماده شده رو داخل گلدون بچینیم و از هنر دست خودمون لذت ببریم.

Making decorative flowers (11)

دیدین که چقد راحت میشه با وسایل ساده و دور ریختنی یه گلدون گل زیبا تهیه کنید. امیدوارم شما هم مثل من از ساخت این گلهای تزئینی و زیبا با وسایل ساده و دور ریختنی لذت برده باشید.

اشتراک گذاری

۵ دیدگاه

  1. سلام . سایت بسیار خوب و مفیدی دارین .من که خیلی کیف کردم با سایتتون و استفاده ها بردم. امیدوارم برای دیگران هم همینطور بوده
    امیدوارم همیشه موفق باشید

یک نظر دهید