آموزش مرحله به مرحله دوخت کیف دست دوز چرمی با الگو

0

کیف دست دوز از جمله کیف های پرطرفدار و زیبا می باشد که اغلب افراد خصوصا خانم ها علاقه زیادی به یادگیری نحوه دوخت این مدل کیف و تهیه آن دارند. در ادامه میتوانید آموزش کامل دوخت کیف را به همراه الگوهای مربوطه مشاهده نموده و از دوختاین کیف زیبا و جذاب لذت ببرید.

نحوه دوخت کیف دست دوز با الگو:

یکی از دوخت های خیلی جذاب و پرکاربرد دوخت کیف دست دوز چرمی است که یادگیری آن علاوه بر استفاده از هنر دست و سلیقه خودتون، میتونه منبع درآمد هم باشه. امروز با نحوه دوخت کیف چرمی زنانه در خدمتتون هستم. البته این مدل کیف را علاوه بر چرم با سایر پارچه های مناسب نیز میتوانید تهیه کنید. برای شروع الگوی کیف را مطابق با الگوهای زیر و با دقت بر روی کاغذ بکشید و بعد از اطمینان از صحت الگوش کشیده شده آن را روی چرم مخصوص کیف که از قبل تهیه کردید رسم کنید و برش بزنید. فقط توجه داشته باشید که الگوی کلی می باشد و شما میتوانید آن را مطابق با سلیقه و نیاز خود تغییر دهید و طرح مورد نظر خودتون رو روی کیف پیاده کنید.

کیف دست دوز

دوخت کیف

دوخت کیف

دوخت کیف

آموزش دوخت کیف

آموزش دوخت کیف

در الگوهای بالا تمام قسمت های کیف مشخص شده است و بعد از برش زدن چرم میتوانید شروه به اتصال و دوخت کیف دست دوز کنید و آن را با دست بدوزید. البته کسانی که در دوخت با دست تبحر ندارند و مطمئن نیستن دوختشون مرتب و تمیز خواهد شد میتوانند از چرخ خیاطی برای اینکار استفاده کنند. یکی از شرایط زیبایی این مدل کیف انجام دوخت تمیز و مرتب است.

کیف چرمی دست دوز

کیف دست دوز

برای قسمت های قفل و بند کیف میتوانید به خرازی ها مراجعه کرده تا اینکار را با دستگاه های مخصوص انجام دهند. البته راههایی هم برای انجام آن در منزل وجود دارد که در آموزش های قبلی مربوط به دوخت کیف بیان شده است.

کیف دست دوز

اینم نمونه تکمیل شده کیف زیبای دست دوز ما که علاوه بر زیبایی و جذابیت، کارایی زیادی هم دارد و شما به راحتی میتوانید آن را تهیه کنید.

دوخت کیف

امیدوارم آموزش امروز ما در رابطه با کیف دست دوز مورد پسند شما دوستان واقع شده باشد. برای مشاهده مدل های بیشتر و آموزش های متنوع تر از بخش دوخت کیف سایت هنر در خانه دیدن کنید. موفق باشید. 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید