درمان پوست چرب و جوش دار را به طور طبیعی در منزل بیاموزید

2

درمان پوست چرب و جوش دار برای همه یک دغدغه و نگرانی ایجاد می کند، خصوصا زمانی که بعد از استفاده از کرم های گرانقیمت و صرف هزینه های زیاد نتیجه ایی نگرفته باشید. امروز با چند راهکار طبیعی و موثر برای درمان این نوع پوست در خدمتتون هستم و در درمان مشکل پوستی کمک تون میکنم. همراهم باشید.

راهکارهای طبیعی و موثر برای درمان پوست چرب و جوش دار:

برای درمان پوست چرب چندین راهکار ارائه میدهیم که تاثیر زیادی در سلامت پوست و زیبایی و درخشندگی آن دارد. فقط توجه داشته باشید که اولین اقدام برای شروع درمان، شستشوی دو بار صورت در روز با آب ولرم و گرم میباشد که قبل از انجام هر نوع درمان و استفاده از انواع ماسک و داروهای طبیعی لازم می باشد. خب در ادامه چند روش موثر برای درمان پوست را مشاهده میکنید.

درمان پوست چرب

سفیده تخم مرغ را هم بزنید تا سفید شود و پف کند و بعد آن را روی پوست صورت بمالید و صبر کنید تا خشک شود و بعد با آب ولرم صورتی را بشویید.

یک روش موثر دیگر استفاده از یک قاشق چای خوری آبلیمو و یک قاشق عسل در سفیده تخم مرغ هم زده است که بعد از گذشت یک ربع باید صورت را با آب ولرم شستشو دهید.

مقدار مساوی آبلیمو و آب را با هم مخلوط کرده و با پنبه به پوست صورت بزنید و بعد از بیست دقیقه شستشو دهید تا سطح پوست پاک شود.

یک روش مناسب دیگر برای درمان پوست چرب استفاده از سیب زمینی است، به این صورت که سیب زمینی را دو نیم کرده و روی پوست قرار دهید تا سطح پوست کاملا به اب سیب زمینی آغشته شود و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه صورت را شستشو دهید

به کمک مخلوط آب لیمو  و آرد جو دوسر خمیری درست کرده و روی پوست قرار دهید و بعد از خشک شدن آنرا بردارید و صورت را با آب شستشو دهید که به درمان پوست کمک زیادی میکند.

درمان پوست

خب دوستان چندین راه حل برای درمان پوست چرب را ملاحظه کردید، امیدوارم این راهکارها برای پوست شما مناسب باشد و بهترین استفاده را از آنها ببرید. لطفا سری به بقیه مطالب ما در بخش مد وزیبایی بزنید. موفق باشید.

 

 

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

  1. سلام ممنون ازسایت خوبتون.میخواستم بپرسم سفیده ی تخم مرغ بعد از استفاده بقیه اشو تا چند روز میشه تو یخچال نگهداری کرد؟
    ابلیمو و عسل باید طبیعی باشه یا ن میشه از این اماده ایی ها تو مغازه هستش استفاده کرد؟
    جواب رو ایمیل کنید ممنون میشم

    • سلام دوست خوبم. بهتره از تخم مرغ تازه استفاده کنید و وقتی زرده و سفیده را از هم جدا میکنید مدت زمان زیادی داخل یخچال نگهداری نشه و هر چه زودتر استفاده شه.
      در مورد عسل و آبلیمو هم باید بگم مطمئنا هر نوع ماده غذایی و خوراکی طبیعی خاصیت بیشتر و بهتری داره. ولی در صورتی که به نوع طبیعی آن دسترسی ندارید میتونید از نوع بسته بندی موجود در بازار استفاده کنید. به امید خدا نتیجه مطلوب رو بگیرید. موفق باشید

یک نظر دهید