آموزش دوخت پیش بند آشپزخانه جدید و سرویس آشپزخانه

0

با یادگیری نحوه دوخت پیش بند آشپزخانه و سرویس آشپزخانه میتونید علاوه بر خودتون سرویس آشپزخانه عروس خانم های محترم و همینطور اطرافیانتون رو هم بدوزید و از این هنر زیبا و پرکاربرد استفاده های زیادی ببرید. با این آموزش جالب و متفاوت در ادامه مطلب همراهم باشید.

نحوه دوخت پیش بند آشپزخانه و تزیین روی آن:

دوخت پیش بند آشپزخانه خیلی راحته و شما با کمی دقت میتونید پیش بندهای متفاوت و زیبایی بدوزید و در آشپزخانه از اونها استفاده کنید. برای اینکار شما به چند طرح و رنگ پارچه احتیاج دارید که کاملا سلیقه ایه و میتونید رنگ هایی رو انتخاب کنید که با سرویس آشپزخونه تون ست شه.

دوخت پیش بند آشپزخانه

اولین اقدام برش زدن پارچه پیش بنده که میتونید برای اینکار یه مستطیل در بیارید و لبه های اونو هلال کنید و یا از پیش بندهای قدیمی تر استفاده کنید و با استفاده از اونها الگو بکشید. برای این مدل پیش بند ما قسمت پایین رو به صورت هلال های کوچکتر برش میزنیم تا جذابیت کار بیشتر شده.

دوخت پیش بند آشپزخانه

دوخت پیش بند آشپزخانه

دوخت پیش بند

دوخت پیش بند

قسمت کمری پیش بند رو هم جدا درمیاریم و بلندتر میگیریم تا در ناحیه پشت بسته شه و بعد به پیش بند متصل میکنیم. برای دوخت پیش بند آشپزخانه میتونید از انواع وسایل تزیینی و همینطور پارچه های طرحدار مختلف استفاده کنید. برای آستری هم میشه از پلاستیک های مناسب سرویس آشپزخانه استفاده کرد.

دوخت پیش بند

دوخت پیش بند

تصمیم داریم برای جلو پیش بند یه جیب کوچیک بدوزیم و روشو گلدوزی کنیم که برای اینکار کافیه طرح مورد نظرو روی پارچه سفید بکشید و بعد اونو داخل کارگاه مخصوص گلدوزی بزارید و شروع به دوخت کنید و در پایان طرح اصلی جیب رو روی پارچه پیاده کنید و برش بزنید و بعد از دوخت به پیش بند متصلش کنید.

دوخت پیش بند

دوخت پیش بند

دوخت پیش بند

پیش بند آشپزخانه

پیش بند آشپزخانه

پیش بند آشپزخانه

اینم از نمونه آماده شده پیش بند که میتونید اونو در طرح ها و رنگ های دلخواه بدوزید و استفاده کنید.

پیش بند آشپزخانه

پیش بند آشپزخانه

پیش بند آشپزخانه

خب دوستهای گل امیدوارم از آموزش دوخت پیش بند آشپزخانه لذت برده  باشید  و حتما اونو توی خونه تهیه کنید. برای مشاهده آموزش های بیشتر و متنوع تر حتما سری به بخش خیاطی هنر در خانه بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید