تزیین خرما مجلسی و تزیین برای سفره افطار

0

تزیین خرما برای مجلس ختم و همینطور برای سفره افطار اهمیت زیادی داره. امروز با چند مدل از انواع تزیینات خرما زیبا و مجلسی در خدمتتون هستم و شما رو با مدل های جدید این تزیینات آشنا میکنم. برای مشاهده تصاویر و آموزش های مربوط به تزیین خرما حتما با ادامه مطلب همراهم باشید.

تزیین خرما برای مجلس ختم و مراسم مختلف:

ایده های متفاوتی برای تزیین خرما وجود داره که با توجه به اونها میشه بهترین تزیینات رو داشت. یکی از روش های مرسوم استفاده از گردو است که در این روش گردوها رو شکسته و مغز گردو رو به شکل های مختلف داخل خرمایی که هسته اونو خارج کردن قرار میدن. میتونید مغز گردو رو به طور کامل داخل خرما قرار بدید و همین اینکه یه بخشی از گردو بیرون باشه و نمای زیبایی به خرما بده و بعد از اینکه همه داخل همه خرماها به صورت مرتب گردو قرار دادید اونها رو به شکل دلخواه داخل دیس یا ظرفتون بچینید و تزیین کنید. (میشه این نوع تزیین رو با بادامهای پوست گرفته هم انجام داد)

تزیین خرما

تزیین خرما

تزیین خرما

خرمای مجلسی

تزیین حلوا

استفاده از پودر نارگیل هم باعث زیبایی خرماها میشه، در این روش میتونید فقط از پودر نارگیل استفاده کنید و یا پودر نارگیل ها رو به رنگ خوراکی آغشته کنید و برای تزیین خرما ازشون استفاده کنید. فقط اگه پودر نارگیل خوب به خما نچسبید میتونید خرما ها رو کمی به شربت قند آغشته کنید و بعد روشو با پودر نارگیل تزیین کنید.

خرمای مجلسی

خرمای مجلسی

خرمای مجلسی

اینم چند مدل دیگه از انواع تزیینات خرما که با انواع مواد خوراکی انجام شده و میتونه ایده های جالبی براتون باشه. راستی موقع انجام این نوع تزیینات به هیچ وجه حلوا رو فراموش نکنید و از مدل های مختلف حلوا استفاده کنید.

خرمای مجلسی

تزیین حلوا

تزیین خرما

خب دوستای گل امیدوارم از این مدل های تزیین خرما خوشتون اومده باشه و ایده های خوبی گرفته باشید. برای مشاهده مدل های بیشتر حتما سری به بخش سفره آرایی هنر در خانه بزنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید