روبان دوزی روی لباس و مانتو + مدل روبان دوزی جدید و زیبا

0

روبان دوزی و دوخت انواع گل ها با روبان روی پارچه باعث زیبایی بیشتر پارچه و لباس میشه. امروز با چند مدل زیبا و جدید از هنر روبان دوزی در خدمتتون هستم که میتونید استفاده های زیادی از این مدل ها ببرید و ایده های خوبی برای طرح های جدید تر و متفاوت تر بگیرید. در ادامه مطلب همراهم باشید.

مدل روبان دوزی و گلدوزی جدید:

هنر روبان دوزی از هنرهای پرطرفدار و پرکاربرده که با چند جلسه آموزش و تمرین میتونید اونو به راحتی یاد بگیرید و برای انواع تزیینات ازش استفاده کنید. در ادامه چند مدل جدید و متفاوت رو میبینید که برای تزیین سرویس اشپزخانه و اتاق خواب میتونید ازشون ایده های خوبی بگیرید. برای این نوع دوخت اغلب از پارچه و روبان هایی با رنگ روشن استفاده میشه.

روباندوزی

روباندوزی

روباندوزی

روباندوزی

کارهای برجسته علاوه بر جذابیت و زیبایی زیادی که دارن، میشه بر روی اغلب پارچه ها ازشون استفاده کرد و برای دوخت بر روی مانتو و لباس کاملا مناسبن. بعد از انتخاب طرح مناسب و تهیه روبان در رنگ های دلخواه میتونید هر کدوم از مدل های زیر رو روی پارچه و همینطور لباس آماده پیاده کنید و باعث شید کارتون جذاب تر و زیبا تر از قبل شه.

روبان دوزی

روبان دوزی

روبان دوزی

روبان دوزی

روبان دوزی

روبان دوزی

در ادامه چند مدل دیگه از هنر روبان دوزی رو میبیند که به زیبایی دوخته شدن و در کنار هنر گلدوزی و همینطور نقاشی روی پارچه جلوه خاص و متفاوتی پیدا کردن. شما هم میتونید از همین روش برای دوخت ها استفاده کنید و با اینکار جلوه و جذابیت بیشتری به کارتون بدید.

گل روبانی

گل روبانی

گل روبانی

گل روبانی

گلدوزی

گلدوزی

گلدوزی

خب دوستهای هنرمند امیدوارم از این مدل ها و طرح های روبان دوزی که امروز براتون گذاشتم نهایت استفاده رو برده باشید. برای آشنایی با نحوه دوخت و  یادگیری این هنر زیبا حتما سری به اینجا بزنید و از آموزش هایی که در این زمینه براتون گذاشتم استفاده کنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید