آموزش ساخت دستبند دوستی چرمی جدید و زیبا در منزل

4

ساخت دستبند دوستی خیلی راحته و شما میتونید با یادگیری نحوه ساخت خیلی راحت و سریع دستبند های مختلف درست کنید. این نوع دستبند از مدل های خیلی زیباس که طرفدارهای زیادی هم داره و هر کسی با توجه به سلیقه و ابتکاری که داره این نوع دستبند زیبا رو تهیه میکنه. با این آموزش متفاوت و جالب در ادامه مطلب همراهم باشید.

مراحل ساخت دستبند دوستی جدید:

قبل از شروع ساخت دستبند دوستی وسایل مورد نیاز برای ساخت این دستبند زیبا و پرطرفدار رو بهتون معرفی میکنم. مقداری نخ مخصوص ساخت دستبند در دو یا سه رنگ که کاملا سلیقه ایه، البته میتونید از تکه های چرم باریک هم استفاده کنید. قفل مخصوص دستبند که میتونید از خرازی ها تهیه کنید. البته میشه از قفل دستبند های قدیمی هم استفاده کرد.

برای شروع چهار رشته از نخ رو به اندازه مچ دستتون ببرید و مطابق با شکل زیر کنار هم قرار بدید و بای اینکه مطمئن شید فرمش بهم نمیخوره قسمت بالاشو با چسب نواری به سطح میز بچسبویند و بعد شروع به بافت کنید.

دستبند دوستی

دستبند دوستی

دستبند دوستی

دستبند دوستی

ساخت دستبند

موقع بافت دستبند نخ ها رو با دست نگه دارید و بعد مرحله به مرحله ببافید تا به انتهای نخ برسید برای اینکار کافیه با دقت و نظم نخ ها رو از لابلای هم خارج کنید. (مطابق شکل مراحل بافت رو انجام بدید)

ساخت دستبند

ساخت دستبند

ساخت دستبند

ساخت دستبند

ساخت دستبند

وقتی بافت دستبند دوستی به پایان رسید دو سر اونو با شعله بسوزونید تا نخ ها باز نشه و بعد قفل دستبند رو بهش وصل کنید.

ساخت دستبند

ساخت دستبند

دستبند تزئینی

اینم نمونه تکمیل شده دستبند ما که خیلی راحت و سریع آماده میشه و شما میتونید اونو در رنگ های دلخواه و مختلف تهیه کنید و از داشتنش لذت ببرید.

دستبند تزئینی

دستبند تزئینی

خب دوستای گل امیدوارم از آموزش بافت دستبند دوستی خوشتون اومده باشه و حتما این دستبند زیبا رو تهیه کنید. راستی حتما سری به بقیه مطالب هنر در خانه بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۴ دیدگاه

یک نظر دهید