مدل های تزیین دستمال سفره برای سفره آرایی زیبا و میز غذا

0

تزیین دستمال سفره نقش زیادی در زیبایی میز غذا و سفره آرایی داره. وجود دستمال سفره موقع صرف غذا خیلی ضروریه و چه بهترین که این دستمال ها رو به بهترین شکل تزیین کرده باشیم و با کمک اونها و تزیینات زیبا و مرتب زیبایی میز و سفره رو چند برابر کرده باشیم. در ادامه مطلب با چند مدل جدید و متفاوت از این تزیینات همراهم باشید.

تزیین دستمال سفره کاغذی با روش های جدید و زیبا:

با چند مدل تزیین دستمال سفره و روش های ساده و زیبا برای تا کردن دستمال سفره در خدمتتون هستم. همینطور که گفتم با این تزیینات زیبا میتونید زیبایی و نظم بیشتری به میز غذا و سفره بدید و از داشتن یه چیدمان شیک و متفاوت لذت ببرید. در ادامه چند مدل از این تزیینات رو می بینید که خیلی راحت و سریع انجام میشه و شما به همین دلیل میتونید از این مدل ها برای زمانی که مهمون دارید و وقت کافی ندارید استفاده کنید.

تزیین دستمال سفره

تا کردن دستمال سفره

تزیین دستمال

برای تزیین بعضی از دستمال سفره ها میتونید از حلقه استفاده کنیدف این حلقه ها به صورت اماده توی بازار هست، همچنین میتونید اونها رو با دستمال سفره ست کنید و به روشی که قبلا در اینجا آموزشش رو براتون گذاشتم خودتون درست کنید و از هنر دست خودتون لذت ببرید.

تزیین دستمال سفره

تزیین دستمال سفره

تا کردن دستمال سفره

تا کردن دستمال سفره

تزیین دستمال

تزیین دستمال

خب دوستهای گل در ادامه چند مدل دیگه از تزیین دستمال سفره رو مبینید که با روش هایی که در  تا کردن دستمال سفره آموزشش رو دادم تا خورده و برای تزیین میز غذا ازش استفاده شده و شما با این آموزش عالی و مرحله به مرحله خیلی راحت میتونید این کارو انجام بدید.

سفره آرایی

سفره آرایی

تا کردن دستمال سفره

تا کردن دستمال سفره

تزیین دستمال

تزیین دستمال

سفره آرایی

امیدوارم از این مدل های تزیین دستمال سفره خوشتون اومده باشه و بهترین تزیینات رو داشته باشید. دوستهای هنرمند برای مشاهده مدل های بیشتر و آموزش هایی در این زمینه حتما سری به سفره آرایی هنر در خانه بزنید و از مطالب زیبا و مفیدش لذت ببرید. لحظه هاتون خوش و سرشار از خوشبختی

اشتراک گذاری

یک نظر دهید