عکس ها و مدل های مختلف سفره هفت سین جدید و زیبا

0

مشاهده مدلهای هفت سین جدید و شیک برای همه خانم های هنرمند و با سلیقه اهمیت داره و اغلب ترجیح میدن برای شروع سال جدید یک سفره هفت سین زیبا و متفاوت بچینند. اگه شما هم همین هدف رو دارید حتما مدل های فوق العاده زیبای هفت سین رو در ادامه مطلب مشاهده کنید.

انواع هفت سین جدید و متفاوت:

امروز با چند مدل هفت سین جدید در خدمت شما دوستهای گلم هستم و امید دارم که بتونم مدل های جدید رو بهتون معرفی کنم تا ایده های خوبی برای چیدن سفره هفت سین بگیرید. این عکس ها مربوط به سفره هفت سین های چند تا از دوستهای هنرمند و با سلیقه س که زحمت کشیدن سفره های زیبایی چیدن و عکسهاشو برام فرستادن تا منم بتونم در اختیار شما دوستان بزارم.

هفت سین

یه سری از دوستهای گل از انواع جام ها و ظروف شیشه ایی برای هفت سین استفاده کردن که مدل های چیدن و تزیین ظروف شونو میتونید در ادامه ببینید و از این مدل های زیبا بهترین ایده ها رو بگیرید.

هفت سین جدید

هفت سین جدید

هفت سین

هفت سین جدید

هفت سین جدید

هفت سین جدید

هفت سین

اینم چند مدل سفره هفت سین زیبا و شیک که با ظروف سفالی تهیه و آماده شده و زیبایی خاص خودشونو دارن.

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

عکس هایی که در ادامه میبینید مربوط به چند مدل تزیین هفت سین جدید و متفاوته که خانم های با ذوق و سلیقه با روش های مختلف و وسایل گوناگون اونها رو برای سال نو آماده کردن و هفت سین های خیلی زیبایی چیدن.

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

خب دوستهای گلم امیدوارم از این مدل های هفت سین جدید و زیبا ایده های خوبی گرفته باشید و ممنونم از خانم های هنرمند و با سلیقه ایی که این سفره هفت سین های زیبا رو چیدن و عکس هاشو در اختیار من گذاشتن و واقعا باید به این همه هنر و سلیقه احسنت گفت. راستی حتما سری به بقیه مطالب و آموزش های مربوط به هفت سین در اینجا بزنید. لحظه هاتون خوش و سرشار از خوشبختی

اشتراک گذاری

یک نظر دهید