مدل های هفت سین زرشکی جدید و زیبا برای سال ۹۴

0

مدل های زیبا و جدید سفره هفت سین زرشکی برای سال ۹۴ در نظر گرفته شده و به خاطر رنگ سال این مدل سفره هفت سین ها طرفدارهای زیادی پیدا کرده و خانم های باسلیقه و هنر دوست این روزها به دنبال مدل های جدید این نوع هفت سین هستند. با این مدل های متنوع در ادامه مطلب در خدمتتون هستم. همراهم باشید.

سفره هفت سین زرشکی:

انتخاب یه سفره هفت سین زرشکی زیبا و جدید میتونه تنوع و جذابیت زیادی برای آغاز سال ۹۴ داشته باشه و امروز با چندین مدل جدید از این سفره هفت سین ها در خدمتتون هستم و امیدوارم با مشاهده این مدل ها ایده های خوب و زیبایی برای چیدن یک سفره هفت سین زیبا بگیرید. برای چیدن این نواع هفت سین لازم نیست همه وسایلی که بر روی سفره قرار میدید به رنگ زرشکی باشه، شما میتونید از بعضی از وسایل زرشکیو همینوطر فقط از یک رومیزی یا حریر و ساتنی به این رنگ استفاده کنید. همین که تا حدودی رنگ زرشکی در هفت سین شما مشاهده بشه کافیه و میتونه چشم انداز زیبایی داشته باشه. در ادامه چند مدل هفت سین زیبا که با این روش چیده شده رو میبینید.

هفت سین

هفت سین زرشکی

هفت سین زرشکی

هفت سین

اینم سه مدل شمع زرشکی خیلی قشنگ که میتونید برای تزیین سفره هفت سین ازش استفاده کنید و مطمئن باشید که به سفره شما جذابیت و زیبایی میده.

هفت سین

هفت سین

هفت سین

خب دوستهای گلم برای زیبایی بیشتر سفره هفت سین زرشکی پیشنهاد میکنم از انواع نورها و شمع های روشن استفاده کنید که این ایده علاوه بر شگون داشتن، به زیبایی و درخشش بیشتر هفت سین شما کمک میکنه و باعث میشه سفره شما متفاوت تر و جالب تر شه.

هفت سین زرشکی

هفت سین

هفت سین

امیدوارم نهایت استفاده رو از این مدل های سفره هفت سین زرشکی برده باشید. دوستان عزیز برای مشاهده مدل های بیشتر و نحوه چیدن انواع هفت سین حتما سری به هفت سین بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید