مدل مانتو مجلسی دخترانه جدید و شیک ۹۴

1

مدل های متنوع و شیک مانتو مجلسی کمک میکنه تا مثل همیشه شیک پوش و متفاوت باشیم. اصولا برای خانم ها لازمه که همیشه یکی دو مدل مانتوی شیک و مجلسی داشته باشن تا در مواقع لزوم ازش استفاده کنند. به همین جهت امروز با چند مدل زیبا و جدید مانتو مجلسی در خدمت شما دوستهای خوبم هستم تا برای انتخاب بهتر و مناسب تر کمکتون کنم. همراهم باشید.

مانتو مجلسی های زیبا و جدید:

انتخاب مدل مانتو مجلسی ضمن مهم بودن تا حدود زیادی برای همه خانم ها سخته و اغلب سعی دارن بهترین و شیک ترین مدل رو انتخاب کنن تا شیک پوش و متفاوت باشن. مانتو های مجلسی جدید اغلب به صورت گلدوزی و سنگ دوزی شده هستن و ظاهری شیک و جالب دارند و خیلی راحت میشه اونها رو با انواع شال و روسری های مجلسی ست کرد.

مانتو مجلسی

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

برای انتخاب این مانتو ها به رنگ مانتو و مناسب بودن اون برای مکانی که قراره ازش استفاده شه خیلی توجه کنید.مانتو های دو رنگ هم جزء مانتوهای پرطرفدار برای مجالس و مهمانی ها هستند، خصوصا دخترخانمها و خانم های جوان این مدل مانتوها رو بیشتر میپسندن و مورد توجه قرار میدن.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

مدل مانتو

مدل مانتو

اینم چند مدل زیبا و رسمی تر از انواع مانتوهای مجلسی که اغلب خانم ها با هر سن و سالی اونها رو انتخاب میکنند. مزیت این مانتوها اینه که علاوه بر مجالس برای مکان های اداری و سر کار هم تا حدودی مناسب هستند و شما میتونید با کمی تغییر مدل اونها یک مانتو شیک اداری داشته باشید.

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

خب دوستهای گلم امیدوارم از این مدل های مانتو مجلسی خوشتون اومده باشه و انتخاب مناسبی داشته باشید. بهتون پیشنهاد میکنم از بقیه مدل های مانتو و پالتو دخترانه و زنانه در بخش مدل مانتو دیدن کنید، مطمئنا از این مدل ها هم خوشتون میاد. لحظه هاتون خوش و سرشار از موفقیت

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید