ساخت جا شمعی برای تزیین منزل در عید نوروز

3

یکی از هنرهای زیبا برای تزیین منزل در عید نوروز ساخت جا شمعی قشنگ و متفاوته که کمک زیادی به ایجاد تنوع در دکوراسیون منزل داره امروز تصمیم دارم ساخت چند نوع جا شمعی زیبا و متفاوت رو بهتون یاد بدم که مطمئنا از این آموزش زیبا خوشتون میاد در ادامه مطلب همراهم باشید.

آموزش ساخت جا شمعی:

برای ساخت جا شمعی اولین نکته ایی که باید بهش اهمیت بدید اینه که قراره برای چه نوع شمعی جا شمعی بسازید و همچنین میخواید از این جاشمعی برای کجای منزل و چه نوع دکوراسیونی استفاده شه. اگه تصمیم دارید جاشمعی رو داخل یه فضای باز قرار بدید و به یک جاشمعی بزرگ احتیاج دارید پیشنهاد میکنم حتما از این نوع جاشمعی استفاده کنید. برای اینکار به یک تنه درخت احتیاج دارید که با توجه به نیازتون سایزش رو انتخاب میکنید، البته میتونید از شاخه های پهن درخت هم استفاده کنید. بعد از تمیز کردن سطح تنه با دریل اونو به اندازه شمع هاتون و با فاصله های مشخص سوراخ کنید و شمع رو داخلش قرار بدید. برای زیباتر شدن جاشمعی هم میتونید از انواع وسایل تزیینی استفاده کنید.

ساخت جا شمعی

ساخت جا شمعی

ساخت جا شمعی

مدل دیگه جاشمعی که خیلی راحت هم درست میشه با استفاده از کدو در سایزهای مختلفه که شما میتونید با برداشتن و سوراخ کردن قسمت بالای اون شمع رو داخلش قرار بدید و یه جاشمعی زیبا داشته باشید.

جا شمعی

جا شمعی

جا شمعی

یه روش دیگه برای ساخت جا شمعی استفاده از میوه های درخت کاج و یک ظرف شیشه ایی و مقداری نخ برای بستن میوه ها به ظرف شیشه ایه. البته میتونید از چسب هم استفاده کنید اما نخ زیبایی بیشتری به کار میده، بعد از آماده کردن این نوع جاشمعی شمع مورد نظر رو داخل ظرف شیشه ایی قرار بدید و برای تزیین منزل ازش استفاده کنید.

جا شمعی

جا شمعی

جا شمعی

جا شمعی

جا شمعی

جا شمعی

خب دوستهای گلم امیدوارم تونسته باشم کمکی برای ساخت جا شمعی کنم و توی منزل و برای تزیینات عید نوروز جا شمعی های زیبایی درست کنید و از اونها نهایت استفاده رو ببرید. برای مشاهده ساخت انواع شمع و شمع آرایی های زیبا حتما سری به شمع آرایی هنر در خانه بزنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

۳ دیدگاه

یک نظر دهید