نحوه تزیین سفره شب یلدا + میوه آرایی شب یلدا

0

برای همه ما تزیین سفره شب یلدا اهمیت داره و دوست داریم قشنگ ترین تزیینات شب یلدا رو داشته باشیم. امروز یک مدل تزیین سفره رو به صورت مرحله به مرحله براتون گذاشتم که امیدوارم خوشتون بیاد و ایده های خوبی ازش بگیرید. با این سفره آرایی زیبا و سنتی همراهم باشید.

مدل های زیبای تزیین سفره شب یلدا:

برای تزیین سفره شب یلدا اولین نکته ایی که باید بهش توجه کنید اینه که مکان مشخصی رو برای اینکار در نظر بگیرید و با توجه به اون فضا اجزا سفره رو تعیین و اماده کنید. در اینجا من از یک تخت و قالیچه استفاده کردم تا یک فضای سنتی و زیبا درست کنم. برای اینکار میتونید از انواع وسایل قدیمی و سنتی که توی خونه دارید استفاده کنید.

سفره شب یلدا

خب حالا وقتشه که بریم سراغ میوه آرایی شب یلدا که قشنگی خاصی به سفره آرایی ما میده. من برای اینکار از یک سبد حصیری قدیمی استفاده کردم و بعد از اینکه میوه ها رو به دلخواه تزیین کردم اونها رو داخل سبد چیدم. فقط توجه داشته باشید که کلم و خیار و هویج رو بعد از برش زدن چند ساعتی داخل آب قرار بدید تا جلوه قشنگ تری داشته باشه. برای سیب و پرتقال هم میتونید از روش حکاکی استفاده کنید.

سفره شب یلدا

سفره شب یلدا

سفره شب یلدا

برای تزیین کدو شب یلدا هم بهتره از حکاکی استفاده کنید تا کدو شما قشنگ تر شه.

سفره شب یلدا

سفره شب یلدا

اینم از هندوانه شب یلدا که من اونو به شکل سبد در آوردم و بعد تکه های برش زده هندوانه رو داخل اون قرار دادم تا برای پذیرایی هم آماده باشه.

سفره شب یلدا

سفره شب یلدا

برای تزیین لبو هم بهتون پیشنهاد میکنم از قالب های مختلف استفاده کنید و لبو های پخته شده رو به شکل های متفاوت دربیارید و بعد اونها رو داخل ظرف مناسب بچینید.

سفره شب یلدا

تو این مرحله از تزیین سفره شب یلدا انواع خوراکی های مختلف رو که برای این شب تهیه کردید رو داخل ظرف بچینید و بعد ظرف ها رو روی سفره شب یلدا قرار بدید.

سفره شب یلدا

سفره شب یلدا

سفره شب یلدا

خب دوستهای گلم اینم از تزیینات شب یلدای من که امیدوارم خوشتون بیاد و ایده های خوبی ازش بگیرید.

سفره شب یلدا

سفره شب یلدا

در اینجا تزیین سفره شب یلدا رو به پایان میرسونم با این امید که تونسته باشم در این زمینه کمکی بهتون کمک کنم و یه سفره خیلی قشنگ بچینید. راستی دوستهای خوبم برای دیدن مدل های بیشتر تزیینات شب یلدا به اینجا مراجعه کنید. یلداتون رویایی و سرشار از شادی و لبخند

اشتراک گذاری

یک نظر دهید