ایده های شمع آرایی در منزل + عکسهای زیبا

6

تزئین شمع و شمع آرایی در منزل از جمله کارهاییه که همه خانمهای با سلیقه و هنرمند بهش علاقه دارن و خیلی خوب از عهده انجامش برمیان. امروز چند تا پیشنهاد جالب و جدید برای شمع آرایی در منزل براتون دارم و امیدوارم بتونم ایده های خوبی در این زمینه بهتون بدم و شما دوستهای خوب و هنردوست هم تا پایان این آموزش همراهیم کنین.

روشهایی برای شمع آرایی در منزل:

همینطور که همه میدونیم شمع آرایی در منزل نقش خیلی زیادی در تزئینات و دکوراسیون منزل داره و کمک میکنه میزها و فضاهای خالی خونه زیبا تر شه. تو بازار انواع و اقسام شمع ها برای فروش وجود داره، میتونیم شمع های ساده و معمولی رو خریداری کنیم و با استفاده از روشهای شمع آرایی در منزل اونها رو اونطور که دوست داریم تزئین کنیم و از هنر و سلیقه خودمون لذت ببریم.

شمع آرایی در منزل

اگه شمع هایی که خریداری کردین به شکل باریک و بلند هستن (این نوع شمع رایج تراست) میتونین اونها رو داخل گلدان بذارین و با شاخه گلهای ریز تزئینش کنین یا اگه میخوای روی یه سطح صاف بذارین پیشنهاد میکنم اطرافشو با وسایل تزئینی پر کنین تا خیلی بلند به نظر نیاد.

شمع آرایی در منزل

شمع آرایی در منزل
یکی از ایده های خیلی جالب برای شمع آرایی در منزل استفاده از جام های شفاف در تزئین شمع هاست. به صورتی که میشه شمع ها رو داخل جام گذاشت یا جام ها رو به صورت برعکس قرار داد و داخلش گل یا وسایل تزئینی گذاشت و شمع رو روی اون قرار داد.

شمع آرایی در منزل

شمع آرایی در منزل

شمع آرایی در منزل

یکی دیگه از روشهای خیلی عالی برای شمع آرایی در منزل استفاده از میوه کاج به صورت رنگ شده یا با همون رنگ طبیعیه خودشه که جلوه ایی خاص به شمع های ما میده.

شمع آرایی در منزل

شمع آرایی در منزل

اینهام عکس چند نمونه شمع آرایی در منزل که میتونه ایده های خیلی جالبی به شما بده و کمک کنه بهترین شمع آرایی رو داشته باشین. فقط به نوع وسایل تزئینی و رنگ بندی اونها توجه ویژه داشته باشین.

شمع آرایی در منزل

شمع آرایی در منزل

شمع آرایی در منزل

شمع آرایی در منزلامیدوارم از این ایده های عالی برای شمع آرایی در منزل بهتزین استفاده رو ببرین. موفق باشین.

اشتراک گذاری

۶ دیدگاه

  1. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیبا هستند

یک نظر دهید