جدیدترین مدل های بافتنی ۲۰۱۴ ویژه شیک پوشان

0

هر چه هوا سردتر میشه میل به داشتن لباس گرم و انواع بافتنی بیشتر میشه و همه ما به دنبال لباس های گرم و زیبا مناسب این فصل هستیم که از بین همه مدل های لباس زمستانی لباس بافت طرفدارهای بیشتری داره. امروز با چند مدل خیلی زیبا از این لباس ها مخصوص خانم های باسلیقه و شیک پوش در خدمتتون هستم. همراهم باشید.

مدل بافتنی های شیک و مدرن:

امروز با جدیدترین و شیک ترین مدل های لباس بافتنی زنانه و دخترانه در خدمت شما دوستهای گلم هستم و سعی دارم شما رو با طرح ها و مدل های متنوع لباس بافت آشنا کنم تا انتخاب براتون راحت تر شه و بهترین و مناسب ترین مدل رو انتخاب و تهیه کنید.

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

یه سری از خانم های هنرمند خونه ترجیح میدن لباس های بافت و زمستونی رو خودشون ببافن و از این هنر زیبا استفاده کنن، برای این دسته از دوستان مدل لباس های زیر رو پیشنهاد میکنم که به راحتی میشه اونها رو بافت و متفاوت تر از همیشه بود.

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

اینم چند مدل دیگه از بافتنی های زنانه و دخترانه که از اونها میشه به عنوان لباس بیرون و مانتو هم استفاده کرد و یا اونها رو زیر پالتو پوشید، به همین خاطر این مدل ها طرفدارهای زیادی دارن.

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

از این مدل های زیبا میشه به عنوان لباس مجلسی استفاده کرد و شیک پوش و متفاوت بود. انتخاب لباس بافت شاید کمی سخت باشه ولی با یک انتخاب درست و به جا میتونید بیشتر از فصل های دیگه با لباس های زمستونی شیک و مدرن باشید.

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

بافتنی

خب دوستهای گلم امیدوارم از این مدل های بافتنی خوشتون اومده باشه و ایده های خوبی برای بافت لباس و همینطور خرید لباس زمستانی مناسب گرفته باشید و بهترین ها رو انتخاب کنید. راستی دوستان سری هم به بقیه مطالب هنر در خانه بزنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

یک نظر دهید