ایده های زیبا برای تزیین عیدی و پول برای عید غدیر

1

عید غدیر از اعیاد بزرگ ما شیعیانه که سادات تو این روز بزرگ به اطرافیان عیدی و یادبود میدن، تزیین عیدی این روز بزرگ هم رواج زیادی داره و اغلب پول و عیدی رو به شکلهای مختلف تزیین میکنن که امروز تصمیم دارم شما رو با چند نمونه از این مدل های تزیین پول مخصوص عید غدیر آشنا کنم. تا پایان همراهم باشید.

نحوه تزیین عیدی عید غدیر:

تزیین عیدی برای عید غدیر نمونه ها و مدل های زیادی داره ولی چیزی که حتما رعایت میشه استفاده از رنگ سبز در این تزییناته که مختص به این عیده بزرگه و سادات برای تزیین پول و عیدی که در نظر گرفتن حتما ازش استفاده میکنن. یکی از رایج ترین روش ها استفاده از پاکت سبز یرای عیدی هاس که میشه اونو با مقوا درست کرد و یا از بازار خریداری نمود.

تزیین عیدی

تزیین عیدی

میشه برای تزیین عیدی از انواع کیسه های پارچه ایی، توری و یا کاغذی استفاده کرد و پول رو به همراه شکلات و یا هر نوع عیدی دیگه داخل اون قرار داد و به مهمانهای عزیز تقدیم کرد.

تزیین عیدی

تزیین عیدی

تزیین عیدی

استفاده از انواع روبان هم در این تزیینات کاربرد زیادی داره و میشه به زیبایی عیدی رو باهاش تزیین کرد، طوری که همه خوششون بیاد.

تزیین عیدی

برای تزیین عیدی میتونید از انواع تور، روبان، گلهای ریز و سایر وسایل تزیینی موجود در خرازی ها استفاده کرد و عیدی و پول رو به وسیله اونها زیباتر کرد.

تزیین عیدی

تزیین عیدی

تزیین عیدی

تزیین عیدی

اینم چند نمونه دیگه از انواع تزیینات عیدی مخصوص عید غدیر که هر کدام زیبایی خاص خودشو داره و میتونید از اونها ایده های خوبی بگیرید و با هنر و سلیقه خودتون تزیینات خلاقانه وزیبایی ارائه بدین.

تزیین عیدی

تزیین عیدی

تزیین عیدی

تزیین عیدی

تزیین عیدی

تزیین عیدی

امیدوارم از این نمونه های تزیین عیدی برای عید غدیر خوشتون اومده باشه و سادات عزیز عیدی های زیبایی که البته مطمئنا ارزش معنوی زیادی دارن رو تهیه کنن. موفق باشید دوستهای خوبم و عیدتون هم پیشاپیش مبارک.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید