کاردستی با میوه کاج و ایده های خلاقیت با کاج برای ساخت دکوری

0

میوه درخت کاج یکی از مواد و وسایل ساده و ارزان است که می توان به راحتی با آن کاردستی های زیبا ساخت، میوه کاج به راحتی در دسترس اغلب افراد هست و با کمی خلاقیت و ابتکار می توان آنها را تبدیل به وسایل تزیینی و کاردستی های زیبا نمود. حال اگر شما نیز تعدادی میوه درخت کاج دارید و می خواهید نهایت استفاده را از آنها ببرید با ما همراه باشید و از جالب ترین ایده ها برای ساخت کاردستی با میوه کاج دیدن نمایید.

ساخت کاردستی با میوه کاج همچون ساخت کاردستی با وسایل بازیافتی و مواد دور ریختنی طرفداران خاص خود را دارد و به این دلیل که هزینه ایی برای تهیه آن پرداخت نمی شود می توان به راحتی مدل های متنوع و زیبای آن را تهیه کرد. این نوع کاردستی ها همچون خلاقیت با صدف، سنگ، چوب و… به این خاطر که مواد اولیه آنها از طبیعت تهیه می گردند بسیار به صرفه هستند و در همان مناطق کشور می توان آنها را تهیه کرد که در ادامه بیشتر با مدل های متنوع آن آشنا خواهید شد.

کاردستی با میوه کاج

آموزش ساخت کاردستی با میوه کاج برای کودکان

اگر قصد دارید با میوه های درخت کاج برای بچه ها کاردستی بسازید، بهتر است بعد از انتخاب مدل کاردستی، اقدام به رنگ آمیزی کاج ها نمایید و سپس با استفاده از تکه های نمد، کاغذ رنگی و مقوا، چوب، دکمه و… کاردستی را تکمیل کنید. تصاویر زیر نمونه هایی از کاردستی حیوانات و دیگر کاردستی های کودکانه می باشند که با میوه کاج ساخته شده اند.

کاردستی با میوه کاج کاردستی کودکانه با کاجخلاقیت جدید با کاجکاردستی کودکانه سادهکاردستی خلاقانه با کاج

خلاقیت با کاج برای ساخت دکوری

شما عزیزان همچنین می توانید با استفاده از میوه های کاج اقدام به ساخت وسایل تزیینی و دکوری های متنوع نمایید، عکس های زیر می توانند ایده های جالبی در این زمینه باشند.

ساخت وسایل دکوری با کاجدکوری با میوه درخت کاج

خلاقیت جدید با کاجخلاقیت و ابتکار با کاج

خلاقیت با کاجساخت تابلو گل با میوه های کاج

ساخت جاشمعی با میوه کاجساخت جاشمعی با کاج

ساخت حلقه در با کاجرنگ آمیزی میوه های کاج

رنگ آمیزی کاجخلاقیت با میوه کاج و ساخت دکوری

ساخت دکوری با میوه کاجساخت وسایل تزیینی با میوه کاج

خلاقیت با میوه کاجخلاقیت زیبا با استفاده از میوه های دخت کاج

همانطور که مشاهده نمودید با روش های مختلف می توان نهایت استفاده را از میوه های کاج برد و وسایل ساده و در عین حال زیبایی ساخت که هر یک کاربرد خاص خود را در تزیینات دارند. ضمن اینکه امیدواریم از تماشای این ایده های جذاب لذت برده باشید، پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی کاردستی و مراجعه به این صفحه از دیگر ایده های خلاقانه و بسیار زیبا در این زمینه دیدن کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید