مدل مانتو نخی تابستانه با پارچه های گلدار و ساده

0

مانتوهای نخی دخترانه و زنانه از بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان و بهار می باشند که مدل های متنوع و زیبایی دارند و برای بانوان با سلایق مختلف مناسب می باشند. با این حال انتخاب این مدل مانتوها نیازمند آشنایی با جدیدترین طرح های موجود در بازار است، بر این اساس ما مجموعه ایی از انواع مدل مانتو نخی تابستانه را گردآوری نموده ایم که در ادامه مشاهده خواهید نمود و این مدل های زیبا می توانند انتخاب فوق العاده ایی برای شما عزیزان باشند.

۲۴ مدل مانتو نخی تابستانه جدید و شیک

اگر به دنبال یک مدل مانتو دخترانه و یا زنانه زیبا و خاص برای فصل تابستان هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ مانتوهای نخی بروید و مانتو ایده آل خود را از بین مانتوهایی که با پارچه های نخی دوخته شده اند انتخاب کنید. البته انواع مختلف مانتو کرپ، مانتو کتان و جین، مانتو ریون و… نیز در فصل تابستان طرفداران خاص خود را دارند اما از نظر بانوان هیچ یک از این مدل مانتوها، همچون مانتوهایی با پارچه نخی برای روزهای گرم سال مناسب نمی باشند.

مدل مانتو نخی جدید

برای دوخت انواع مانتو نخی برای فصل تابستان اغلب به سراغ پارچه های گلدار یا طرح دار با رنگ های روشن می رویم اما برخی نیز از انواع مانتو مشکی برای این فصل استفاده می کنند که ما این رنگ را پیشنهاد نمی کنیم. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع مدل مانتوهای تابستانه با پارچه نخی طرح دار می باشند که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.

مانتو نخی جدید مدل مانتو 98 جدید مانتو نخی دخترانه مدل مانتو جدید و شیک دخترانه مدل مانتو جلو باز نخیمدل مانتو نخی تابستانه مانتو دخترانه جدید مدل مانتو جدید نخی مدل مانتو نخی تابستانه مانتو تابستانی جدید مانتو نخی گلدار مدل مانتو نخی جدید مدل مانتو جدید دخترانه مانتو دخترانه جدید

اگر طرفدار مانتو با پارچه ساده و تک رنگ هستید، بهتر است از پارچه هایی با رنگ های روشن و شاد برای فصل تابستان استفاده نمایید، با پارچه های ساده می توانید مانتوهای تابستانی جلو بسته و یا جلو باز بدوزید و از داشتن مانتوهایی شیک و خاص لذت ببرید. در ادامه بیشتر با این مدل مانتوها آشنا خواهید شد.

مانتو نخی دخترانهمدل مانتو دخترانه جدید مدل مانتو نخی 98 مدل مانتو نخی بلند مدل مانتو جدید دخترانهمانتو دخترانه جدیدمانتو تابستانی نخیمانتو نخی جدید و شیکمانتو نخی تابستانه

علاوه بر مانتوهای زیبایی که مشاهده نمودید، می توانید از دیگر مدل مانتوها نیز به عنوان الگو استفاده نمایید و به این صورت مانتو دلخواه و ایده آل خود را انتخاب و تهیه کنید بدین منظور می توانید بر روی مدل مانتو کلیک نموده و از دیگر مجموعه عکس ها و جدیدترین مدل های ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید