چیدمان و تزیین میز خاطره گرد با ایده های جدید و بسیار زیبا

1

میزهای گرد چوبی یا همان میز خاطره که اغلب گوشه ایی از هال و پذیرایی جای می گیرند، جایگاه ویژه ایی در دکوراسیون و چیدمان منزل دارند، البته تزیین این میزها کاملا سلیقه ایی است و اغلب افراد با توجه به دیزاین کلی سعی می کنند بهترین تزیینات را برای این میزها انتخاب کنند. حال ما قصد داریم بخش از بهترین ایده ها برای تزیین میز خاطره را ارائه دهیم که این ایده های زیبا می توانند راهنمای خوبی برای کسانی باشند که قصد استفاده از میزهای خاطره را در منزل دارند.

تزیین میز خاطره با قاب عکس و وسایل دکوری

استفاده از میزهای خاطره با چیدمان های مختلف نوعی خلاقیت در تزیین خانه است که با کمک آن می توان با هزینه کم و به راحتی دیزاین زیبایی داشت. برای تزیین میز خاطره می توانید از انواع قاب عکس های خانوادگی در سایزهای مختلف، مجسمه ها و دکوری های متنوع، گلدان های زیبا، شمع های تزیینی، ظروف مختلف و… استفاده کرد. البته در صورتی که به دنبال تزیین سنتی خانه هستید می توانید سماور و قوری قدیمی و یا ظروف مسی را روی میز خاطره قرار دهید، در هر صورت انتخاب این دکوری ها کاملا سلیقه ایی است و می توانید به دلخواه آنها را روی میز بچینید. در ادامه نمونه هایی از این تزیینات زیبا و خاص را مشاهده می فرمایید که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.

تزیین شیک میز خاطرهتزیین مدرن و جدید میز خاطره

تزیین زیبای میز خاطرهچیدمان میز گرد چوبی

تزیین کردن میزبا قاب عکستزیین سنتی میز

تزیین میز خاطرهچیدمان سنتی خانه

تزیین زیبای میزتزیین میز با عکس

تزیین کردن میز خاطرهتزیین میز چوبی با گل

تزیین روی میز خاطرهدیزاین زیبای میز گرد

مدل میز خاطرهتزیین میز جدید و زیبا

چیدمان میز گرد چوبچیدن میز های گرد

تزیین میز با ظروف مسیتزیین میز با ظروف مسی

تزیین کردن میز خاطرهمدل میز خاطره زیبا

تزیین میز خاطره با عکسچیدمان میز جدید و شیک

چیدمان میز خاطرهمیز خاطره زیبا و شیک

شمع آرایی روی میز خاطرهشمع آرایی میز خاطره

همانطور که مشاهده نمودید ایده هایی مختلفی برای تزیین و چیدمان میز های گرد که آنها را به اسم میز خاطره می شناسیم وجود دارد که با نمونه های متفاوتی از آن آشنا شدید، توجه داشته باشید که این میزها نقش مثبتی در تزیین منزل دارند و به دلخواه می توانید از مدل های مختلف آن با تزیینات متفاوت استفاده نموده و به این صورت زیبایی بیشتری به فضای منزل تان ببخشید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید