ماسک دور چشم خانگی ضد چروک و سیاهی دور چشم با تاثیر عالی

0

وجود چین و چروک و سیاهی اطراف چشم باعث می شود علاوه بر اینکه سن فرد بسیار بالاتر به نظر برسد، صورتی افسرده و گرفته داشته باشد، اما نگران نباشید شما می توانید در منزل و بدون صرف هزینه با کمک ماسک های خانگی چین و چروک های اطراف چشم ها را از بین ببرید و به ین صورت مجددا به صورتتان طراوت و تازگی ببخشید. ما برای راهنمایی شما دوستان در این زمینه به معرفی چندین ماسک دور چشم خانگی با تاثیرت بسیار بالا می پردازیم که امیدواریم آن ها را مورد استفاده قرار داده و شاهد تاثیر عالی آن باشید.

ساخت ماسک دور چشم خانگی برای سیاهی، گودی و چروک ها

استفاده از انواع مختلف ماسک صورت یکی از بهترین درمان های خانگی برای مشکلاتی پوستی است. همانطور که گفتیم قصد داریم در این مطلب به معرفی ماسک های موثر و نتیجه بخش برای پوست اطراف چشم بپردازیم که این ماسک های خانگی روش های فوق العاده ایی برای از بین بردن تیرگی و سیاهی اطراف چشم و همچنین چین و چروک های پوست می باشند.  در ادامه با ما همراه باشید و از این ماسک های عالی دیدن نمایید.

ماسک از بین بردن سیاهی دور چشم

ماسک شیر برای دور چشم

برای تهیه ماسک شیر مقداری شیر را در ظرف کوچکی بریزید و داخل یخچال قرار دهید، بعد از گذشت سی دقیقه که کاملا خنک شد، دو عدد پنبه را به شیر آغشته نموده و اطراف چشم قرار دهید. اینکار را تکرار کنید تا شیر کاملا جذب پوست شود و اطمینان داشته باشید که نقش مثبتی در از بین بردن تیرگی چشم خواهد داشت.

ماسک دور چشم خانگی

ماسک خیار برای سیاهی دور چشم

ماسک خیار یکی از رایج ترین ماسک ها برای دور چشم است که تاثیر زیادی در از بین بردن تیرگی و چروک های اطراف چشم دارد، برای تهیه این ماسک یک عدد خیار را به صورت حلقه حلقه برش بزنید و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید. بعد از گذشت این زمان، برش های خیار را اطراف چشم قرار دهید و بعد از پانزده دقیقه برداشته و صورت را شستشو دهید. این کار را هر روز تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب دست یابید. (توجه داشته باشید که می توانید به جای برش خیار از خیار رنده شده استفاده نمایید)

ماسک خیار دور چشم

ماسک روغن نارگیل برای چروک دور چشم

روغن نارگیل را می توان یکی از موثر ترین و بهترین روغن ها برای اطراف چشم دانست که به ساخت سلول های پوستی کمک می کند و باعث نگهداری بافت پوست اطراف چشم می شود و به این صورت از تیرگی و همچنین به وجود آمدن چین و چروک اطراف چشم جلوگیری می کند.

ماسک نارگیل برای دور چشم

ماسک سیب زمینی برای تیرگی اطراف چشم

برای تهیه ماسک سیب زمینی، آن را رنده کنید و اطراف چشم قرار دهید و بعد از پانزده دقیقه بشویید، می توانید برای نتیجه گیری بهتر دو تا سه بار در روز این کار را انجام دهید. سیب زمینی اغلب به عنوان ماسک برای لک و تیرگی های پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد که با کمک آن می توانید تیرگی و سیاهی اطراف چشم را از بین ببرید.

ماسک سیب زمینی اطراف چشم

ماسک گوجه فرنگی و لیمو برای دور چشم

این ماسک تاثیر زیادی در از بین بردن تیرگی و چین و چروک دور شم دارد و یکی از ماسک های خانگی موثر در این زمینه است. برای تهیه آن آب گوجه فرنگی و آب لیمو تازه را به نسبت مساوی با هم ترکیب کنید و اطراف چشم بزنید، فقط مواظب باشید که داخل چشم نرود. سپس سی دقیقه صبر کنید و آن را آب بشویید. بعد از چند بار تکرار در استفاده از این ماسک شاهد از بین سیاهی و چروک های اطراف چشم خواهید شد.

ماسک دور چشم خانگی

ماسک عسل و و روغن بادام

یک قاشق روغن بادام را با یک قاشق عسل ترکیب کنید و اطراف چشم بزنید. این ماسک می تواند یک شب تا صبح بر روی صوت شما باقی بماند و صبح آن را بشویید. با چند بار استفاده از این ماسک شاهد تاثیرات فوق العاده آن خواهید بود.

ماسک خانگی برای اطراف چشم

حال که با بهترین ماسک های خانگی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم آشنا شدید پیشنهاد می کنیم حتما این ماسک ها را مورد استفاده قرار دهید و از تاثیر عالی آنها لذت ببرید. همچنین می توانید به بخش ماسک صورت مجله ما مراجعه کنید و از دیگر ماسک های طبیعی و عالی دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید