برای تزیین شله زرد با دارچین از این روش های شیک و زیبا استفاده کنید

0

دارچین را می توان یکی از ابتدایی ترین و رایج ترین وسایل برای تزیین کردن روی شله زرد دانست که البته امروزه بانوان باذوق و سلیقه سعی کرده اند با خلاقیت و ابتکار خود تزیینات متفاوتی در این زمینه انجام دهند که ما سعی کردیم مجموعه ایی از بهترین مدل های این تزیینات زیبا را گردآوری نماییم و در این مطلب به شما عزیزان ارائه دهیم. پس تا پایان همراه ما باشید و با ایده های متنوع و زیبا برای تزیین شله زرد با دارچین آشنا شوید.

شله زرد برای افطار

تزیین شله زرد با دارچین بدون شابلون

اغلب بانوان با طرز تهیه شله زرد مجلسی خوشمزه آشنا هستند اما بعد از پخت و کشیدن آن در ظرف، برای تزیین کردنش به مشکل می خوردند و ترجیح می دهند از تزیینات قبلی استفاده نکنند و به دنبال روش های نو و جدیدی باشند. اینجاست که مشاهده تزیینات دیگر بانوان باسلیقه به شما کمک خواهد کرد تا شله زرد شیک و زیبایی داشته باشید.

تزیین شله زرد با دارچیندیزاین شله زرد مجلسیتزیین روی شله زرد

همانطور که ابتدا گفتیم رایج ترین وسیله تزیینی که علاوه بر زیبایی، طعم خوبی نیز به شله زرد می بخشد دارچین است. تزیین شله زرد با دارچین را می توان با استفاده از شابلون و یا بدون شابلون انجام داد. شله زرد همچون خرما، زولبیا و بامیه، شیر برنج و فرنی از اجزا اصلی سفره افطار محسوب می گردد پس تزیین کردن و زیبایی بخشیدن به آن جذابیت سفره افطار شما را چندین برابر می کند. عکس های زیر نمونه هایی از این تزیینات می باشند.

تزیین شله زرد مجلسیتزیین شله زرد نذریتزیین ساده شله زردتزیین شله زرد و فرنی با دارچینتزیین شله زرد برای مجلستزیین ساده شله زردتزیین شله زرد با دارچین

در ادامه مدل های متنوع و جذابی از تزیین کردن روی شله زرد با شابلون را مشاهده می فرمایید که با ایده گرفتن از آنها و همچنین به کارگیری ابتکار و خلاقیت خود می توانید بهترین تزیینات را در این رابطه داشته باشید.

تزیین شله زرد با شابلوندیزاین شله زرد مجلسیشله زرد نذریتزیین شله زرد شیک و ساده

ضمن اینکه امیدواریم از تماشای این مدل ها و ایده ها نهایت استفاده را برده باشید از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم برای مشاهده تزیینات و ایده های خلاقانه به بخش سفره آرایی مراجعه کنید و از مجموعه تصاویر ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید