آموزش دوخت زیر لیوانی با نمد + تصاویر مرحله به مرحله

0

مدتی است که در تزیینات منزل از نمدهای رنگی استفاده می شود و اغلب افراد با سلیقه و خلاق سعی می کنند با استفاده از تکه های نمد کارهای تزیینی زیبایی انجام دهند، یکی از فعالیت های هنری دوخت زیر لیوانی با نمد است که کاربردهای زیادی در منزل دارد و به راحتی تهیه می شود. اگر شما نیز چنین قصدی دارید و می خواهید اقدام به دوختن زیر بشقابی یا زیر لیوانی با نمد نمایید این مطلب را از دست ندهید و با یکی از ساده ترین آموزش ها در این زمینه آشنا شوید.

دوخت زیر بشقابی نمدی زیبا و رنگی رنگی

دوخت کیف نمدی، دوخت جامدادی با نمد، دوخت جاسوزنی نمدی، دوختن پاپوش های نمدی، دوخت سرویس آشپزخانه از جمله زیر بشقابی و زیر لیوانی و… از جمله رایج ترین وسایلی می باشند که با نمد تهیه می شود که همانطور که گفتیم در این مطلب به آموزش دوخت زیر لیوانی با نمد می پردازیم.

زیر لیوانی نمدی جدید

برای این کار احتیاج به مقداری نمد رنگی و سفید داریم، ابتدا نمد های سفید را به شکل مربع برش بزنید، اندازه این مربع ها تعیین کننده سایز زیر لیوانی می باشد. نمدهای رنگی را نیز به شکل های هندسی مختلف برش بزنید.

نمد دوزی

دو عدد مربع سفید را روی هم قرار داده و لبه های کار را دوخت بزنید.

دوخت زیر لیوانی با نمد

حال نمدهای رنگی را روی نمد سفید رنگ قرار دهید و با سوزن ته گرد به ان متصل کنید. بعد از اطمینان از مدل زیر لیوانی نمدهای رنگی را روی زیر لیوانی بدوزید.

مدل زیر لیوانی فانتزی

تصویر زیر نمونه تکمیل شده زیر لیوانی نمدی را نشان می دهد که شما عزیزان می توانید آن را با رنگ بندی و یا در طرح های مختلف دوخته و مورد استفاده قرار دهید.

ساخت زیر لیوانی فانتزی

همانطور که مشاهده نمودید می توان به راحتی با نمد های رنگی زیر لیوانی های زیبایی دوخت و مورد استفاده قرار داد. حال که از این آموزش لذت برده اید، پیشنهاد می کنیم حتما از دیگر آموزش های دیدنی و جذاب ما در بخش خیاطی مجله هنر در خانه دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید