تزیین سنجد سفره هفت سین با ایده های خلاقانه که تاکنون ندیده اید

0

سنجد یکی از سین های ضروری سفره هفت سین می باشد که به دلیل رنگ جذابی که دارد جلوه خاصی بر روی سفره دارد، اما جالب است بدانید می توانید با تزیین سنجد به شکل های مختلف این زیبایی را دوچندان نمایید، برای انجام این تزیینات شیوه ایی متفاوتی وجود دارد که ما قصد داریم در این مطلب زیباترین مدل های آن را معرفی نماییم و به این صورت راهنمای شما عزیزان باشیم.

مدل های تزیین سنجد برای سفره هفت سین + آموزش

بهترین ایده برای تزیین سفره هفت سین سال جدید، تزیین کردن اجزا سفره و سپس چیدن آنها به بهترین شکل بر روی سفره است. همانطور که می دانید سنجد، سیر، سیب، سماق، سکه، سبزه، سمنو و… اعضا اصلی سفره هفت سین می باشند که اغلب افراد با سلیقه سعی می کنند آنها را به بهترین شکل تزیین نمایند. همانطور که گفتیم ما قصد داریم در این مطلب نحوه تزیین سنجد را آموزش دهیم که مطمئنا برای تزیین کردن سفره هفت سین ۹۸ برای شما عزیزان نیز مفید خواهد بود.

تزیین ساده سنجد

یکی از ایده های زیبا برای تزیین کردن سنجدهای هفت سین، تزیین آنها به شکل توپی است. برای اینکار می توانید سنجد ها را با استفاده از چسب روی توپ های کوچک پلاستیکی یا اسفنجی بچسبانید. (برای این کار می توانید از سوزن ته گرد هم استفاده کنید و بعد از جمع آوری سفره هفت سین سنجد ها را مورد استفاده قرار دهید)

تزیین سنجد سفره هفت سینتزیین جدید سنجدتزیین توپی سنجد

استفاده از گل های طبیعی می تواند نمای زیبایی به سنجد های هفت سین شما ببخشد. به این صورت که دسته گلی زیبا و جذاب با سنجد ها بسازید و در تزیین آن از گل های طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید.

تزیین هفت سین 98تزیین سنجد با گل طبیعی

یکی دیگر از ایده های جالب و خاص برای زیبایی بخشیدن به سنجد های هفت سین، تزیین آنها به شکل خوشه ایی است که به کمک سیم های گلسازی انجام می گیرد و می تواند نمای فوق العاده زیبایی به هفت سین ببخشد.

تزیین زیبای سنجدتزیین کردن سفره هفت سینتزیین خوشه ای سنجد

عکس های زیر نیز نمونه های متفاوت و زیبایی هستند که با الگوبرداری از آنها می توانید سنجد های هفت سین را به دلخواه تزیین نمایید.

تزیین سفره هفت سین تزیین زیبای سنجد برای هفت سین سنجد برای هفت سین مدل هفت سین 98 جدید

اگر از تماشای آموزش امروز و روش های تزیین کردن سنجدهای هفت سین لذت برده اید، پیشنهاد می کنیم حتما به بخش هفت سین مجله هنر در خانه نیز مراجعه کنید و از جدیدترین مدل های هفت سین و آموزش های متنوع و خاص برای انجام تزیینات مختلف دیدن نمایید و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید