مدل تونیک خانگی دخترانه و زنانه برای عید نوروز ۹۸

0

تونیک های ریون و نخی را می توان یکی از مناسب ترین و پرطرفدارترین لباس های زنانه و دخترانه دانست که اغلب برای دورهمی ها و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مدل تونیک خانگی طرح های متنوعی دارند که با توجه به نیاز و با سلیقه شخصی هر فرد می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد. حال با توجه به نزدیک شدن عید نوروز و اینکه مطمئنا اغلب بانوان شیک پوش به دنبال مدل های جدید و زیبای تونیک خانگی هستند، در این مطلب به معرفی مدل های زیبا و خاص تونیک می پردازیم که از جمله جدیدترین مدل های روز می باشند.

تونیک جدید و ساده

۲۲ مدل تونیک خانگی جدید و شیک

تونیک های موجود در بازار دارای تنوع بالایی در طرح و مدل هستند، برخی از تونیک ها را می توان به عنوان لباس مجلسی نیز مورد استفاده قرار داد اما برخی از آنها با توجه به نوع جنس و مدل برای محیط خانه و یا دورهمی های کوچک مناسب تر هستند. تونیک های کوتاه اغلب با انواع مدل دامن ست می شوند و تونیک های بلند نیز با شلوارهای مختلف پوشیده می شوند. برخی از مدل های تونیک همچون انواع مدل مانتو جلو باز و دکمه دار هستند و برخی جلو بسته می باشند که انتخاب هر یک از این موارد کاملا سلیقه ایی است.

 

 

مدل تونیک خانگی مدل تونیک جدید مدل تونیک عید مدل تونیک حریر جدید عکس تونیک خانگی جدید و شیک

انواع مدل تونیک خانگی ممکن است با پارچه های مختلف دوخته شده باشند، رایج ترین پارچه ها برای تونیک های خانه ایی پارچه نخی، پارچه ریون، پارچه کتان نازک، پارچه حریر و… می باشند که هر یک زیبایی خاص خود را دارند. عکس های زیر نمونه هایی از انواع مدل تونیک جدید و زیبا را نشان می دهند.

مدل تونیک زنانه عید مدل تونیک بلند خانگی عکس تونیک زنانه جدید مدل تونیک مجلسی مدل تونیک شیک خانگی مدل تونیک جدید خانگی عکس تونیک بلند خانگی

تونیک های خانگی برای بانوان و دختران در سنین مختلف مناسب می باشند و می توان انواع مختلف اسپرت یا مجلسی آن را تجربه نمود. این تونیک ها که تشابه زیادی به انواع شومیز دارند می توانند انتخاب ایده آلی برای شما عزیزان برای ایام نوروز باشند.

مدل تونیک ساده خانگی تونیک ریون جدید مدل تونیک حریر مجلسی مدل سارافون خانگی عید مدل تونیک 98 مدل تونیک خانگی طرحدار مدل تونیک حریر خانگی  مدل تونیک خانگی جدید تونیک جدید خانگی مدل تونیک خانگی دخترانهتونیک دو تیکه جدید

همانگونه که ملاحظه نمودید تونیک های خانگی تنوع بسیار بالایی دارند و بانوان شیک پوش ایرانی می توانند به دلخواه و با توجه به نیاز شخصی خود بهترین گزینه را انتخاب نمایند و صاحب مدل لباس ایده آل و خاصی برای عید نوروز شوند.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید