مدل جانماز عروس و داماد و سجاده های زیبا و شیک برای جهیزیه

0

انتخاب مدل جانماز و سجاده برای همه تازه عروس ها که در تدارک جهیزیه هستند مهم است و سعی می کنند بهترین و زیباترین جانماز ها را تهیه نمایند. برای کمک به این عزیزان ما مجموعه ایی از عکس های انواع مدل جانماز عروس و داماد و ایده هایی برای تزیین روی آنها را گردآوری نموده ایم که در این مطلب ارائه خواهیم داد، که امیدواریم عروس خانم های با سلیقه از تماشای این مدل های سجاده و جانماز لذت ببرند.

۱۵ مدل جانماز عروس جدید و زیبا

اغلب ما با مدل های گلدوزی، روبان دوزی و سوزن دوزی روی لباس و مانتو آشنایی داریم، اما ممکن است کمتر به این قضیه توجه نموده باشیم که این هنرها می توانند زیبایی بخش انواع جانماز و سجاده ما باشند. اما ما امروز نمونه هایی از انواع مدل های جانماز و سجاده را معرفی نماییم که زیبایی خاصی دارند. شما در این مدل ها شاهد سرمه دوزی، روبان دوزی و…. هستند که هر یک زیبایی فوق العاده ایی دارند.

مدل جانماز مخملجانماز جدید و شیک مدل جانماز جدید و زیبا عکس جانماز عروس عکس جانماز زیبا و شیکجانماز جدید و شیک روبان دوزی

استفاده از روبان های رنگی زیبا و دوخت گل های جذاب و دوست داشتنی بر روی سجاده و جانماز، زیبایی خاصی به انها می بخشد. از این رو به شدت مورد توجه بانوان خصوصا عروس خانم ها جوان قرار می گیرند. در ادامه چند مدل جانماز عروس را که به زیبایی روبان دوزی شده اند مشاهده می نمایید. توجه داشته باشید انتخاب مدل گل و همچنین رنگ این روبان دوزی ها کاملا سلیقه ایی است و می توانید آنها را با رنگ دیگر وسایل ست نماید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

مدل جانماز عروس مدل جانماز و سجاده جدید جانماز روبان دوزی شده جدید جانماز شیک وزیبا جانماز برای جهیزیه عروس مدل جانماز مخمل جدید مدل سجاده برای عروس عکس جانماز برای عروس جانماز و سجاده جدید و زیبا مدل جانماز شیک برای عروس

حال که با مدل های متنوع جانماز و سجاده برای عروس و داماد آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم  از بخش روبان دوزی و گلدوزی مجله ما نیز دیدن نمایید و از این طریق ضمن تماشای جدیدترین مدل های روبان دوزی و گلدوزی برای جهیزیه، بهترین و شیک ترین ها را انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید