طرز تهیه کوکی ولنتاین قلبی با تزیین رویال آیسینگ

0

کوکی های قلبی را می توان یکی از بهترین و محبوب ترین شیرینی ها برای ولنتاین دانست که به راحتی نیز تهیه می شوند و شما عزیزان می توانید در منزل و بدون نیاز به وسایل خاص کوکی های خوشمزه ایی بپزید و آنها را به دلخواه تزیین کرده و در روز عشق همسرتان را با این کوکی های فوق العاده سورپزایز نمایید. بدین منظور قصد داریم در این مطلب به ارائه طرز تهیه کوکی ولنتاین بپردازیم و سپس نحوه تزیین روی کوکی ها با آیسینگ را آموزش دهیم که مطمئنا مورد استقبال شما هنرمندان قرار خواهند گرفت.

کوکی با تزیین آیسینگ برای ولنتاین

اغلب بانوان هنرمند و باسلیقه سعی می کنند از هنر خود برای ولنتاین یا همان روز عشق استفاده نمایند، تهیه و تزیین ژله ولنتاین، پخت کیک برای ولنتاین، تهیه شکلات ولنتاین، تهیه شیرینی یا کوکی برای ولنتاین و…. از جمله این هنرهاست. علاوه بر تهیه این خوراکی های خوشمزه می توانید با کمی خلاقیت و ابتکار اقدام به تزیین میز ولنتاین، تزیین هدیه های فانتزی برای ولنتاین، تزیین اتاق و… نمایید و به این صورت ولنتاین رویایی و عاشقانه ایی را برای خود و همسرتان بسازید.

کوکی ولنتاین

در ادامه طرز تهیه کوکی ولنتاین را مشاهده می نمایید که یکی از ساده ترین آموزش ها در این زمینه می باشد.

مواد لازم :

آرد : ۲۲۰ گرم

شکر : ۱۰۰ گرم

کره :۱۲۵ گرم

وانیل : یک قاشق چایخوری

تخم مرغ : یک عدد

طرز تهیه کوکی ولنتاین به شکل قلب :

برای شروع کره، شکر و وانیل را مخلوط نمایید و با همزن برقی بزنید. سپس تخم مرغ را اضافه کرده و آنقدر هم بزنید تا مواد کاملا یکدست شوند. سپس این مواد را به آرد اضافه نمایید و با قاشق چوبی هم بزنید تا خمیر آماده شود.

کوکی های قلبی ولنتاین

خمیر شیرینی را بین دو لایه کاغذ روغنی پهن نمایید و با وردنه صاف کنید. ضخامت خمیر باید حدود ۶ میلی متر باشد. سپس با استفاده از قالب قلبی شکل یا هر نوع قالب دلخواه خمیر را قالب بزنید.

طرز تهیه کوکی ولنتاین

حال قلب ها را درون سینی چیده و به مدت نیم ساعت داخل یخچال قرار دهید.

طرز پخت کوکی های ولنتاین

فر را روی ۱۹۰ درجه سانتیگراد قرار دهید، حال خمیر کوکی ها را از یخچال خارج نمایید و داخل سینی فر با فاصله بچینید. در این مرحله می توانید کف سینی را با کاغذ بپوشانید. حال سینی را داخل فر قرار دهید و حدود ده دقیقه صبر کنید تا روی کوکی ها کمی طلایی شود و بپزند. سپس آنها را از فر خارج نموده و اجازه دهید سرد شوند.

طرز تهیه شیرینی ولنتاین

طرز تهیه رویال آیسینگ برای تزیین کوکی :

برای تهیه آیسینگ به یک عدد سفیده تخم مرغ، ۲۵۰ گرم شکر، مقدار کمی آبلیمو و رنگ های خوراکی دلخواه نیاز دارید. برای شروع سفیده تخم مرغ،  شکر و آبلیمو را مخلوط کنید و با دور تند همزن به مدت پنج دقیقه بزنید. سپس قطره قطره آب به آن اضافه کنید و همچنان هم بزنید تا رقیق تر شود.

طرز تهیه آیسینگ برای تزیین کوکی

در این مرحله می توانید رنگ های خوراکی دلخواه را به مقادیر مناسب آیسینگ اضافه نمایید و روی طرف را با سلفون ببوشانید.

تزیین کوکی با آیسینگ

حال آیسینگ را داخل قیف بریزید و شروع به تزیین کوکی ها با آن نمایید. فقط اینکه توجه داشته باشید که بعد از استفاده از هر رنگ باید حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه کوکی را در دمای محیط قرار دهید تا ببندد و سفت شود، سپس به سراغ رنگ و طرح بعدی بروید.

آموزش تزیین کوکی با آیسینگطرز تهیه کوکی ولنتاینکوکی های فانتزی ولنتاین

بعد از اینکه طراحی و تزیین روی کوکی ها به پایان رسید، آنها را یک ساعت در دمای اتاق قرار دهید تا کاملا ببندن. سپس کوکی های ولنتاین را داخل ظرف در بسته بدون هوا قرار دهید. به این صورت می توان آنها را حدود یک هفته تا ده روز نگهداری نمایید.

تزیین کوکی برای ولنتاینطرز پخت کوکی ولنتاین

حال که با طرز تهیه کوکی ولنتاین آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم همین حالا دست به کار شده و اقدام به تهیه این کوکی های قلبی زیبا و خوشمزه نمایید و میزبانی خوبی در روز ولنتاین داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید