مدل مانتو ۹۸ دخترانه و زنانه با طرح های مجلسی و جدید

0

عکس های بیش از ۳۰ مدل مانتو ۹۸ شیک و جدید را گردآوری نموده ایم که در مزون های مشهور طراحی و دوخته شده اند و می توانند بهترین انتخاب به عنوان مدل مانتو عید برای دختران و زنان شیک پوش و به روز باشند. این مدل مانتو های جدید و شیک را می توان از جمله برترین مانتوهای مجلسی برای سال ۹۸ دانست که مطمئنا مورد پسند بانوان شیک پوش ایرانی واقع می شوند.

انتخاب مدل مانتو عید یکی از مهمترین انتخاب ها برای بانوان ایرانی است که در اولویت قرار دارد و مطمئنا قبل از خرید هر نوع پوشاک یا کیف و کفشی اول به مدل مانتو توجه می نمایند. همانطور که می دانید رنگ مرجانی به عنوان رنگ سال ۹۸ معرفی شده است از این رو برخی از بانوان سعی می کنند به دنبال مدل مانتو مرجانی رنگ باشند، اما لازم است بدانید گاهی می توان از مد پیروی نکرد و همچنان شیک پوش و خاص بود. حال اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که مدل مانتو برای تان اهمیت زیادی دارد پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید و با شیک ترین و زیباترین مدل مانتوهای سال ۹۸ آشنا شوید.

عکس مانتو مجلسی جدید

۳۰ مدل مانتو ۹۸ شیک و جدید با دوخت های بسیار زیبا

مدل مانتوهای جدیدی که به عنوان مانتو عید سال ۹۸ معرفی شده اند، دارای تنوع بالایی هستند اما آنچه که بیشتر به چشم می خورد انواع مدل مانتو مجلسی می باشند که به عنوان بهترین انتخاب های سال ۹۸ طراحی شده اند. این نوع مانتوها شامل انواع مدل مانتو حریر، مانتو گیپور، مانتوهای بلند و کوتاه کار شده و… می باشند که در ادامه نمونه های زیبایی از آنها را مشاهده می نمایید.

مانتو زنانه جدید 98 مانتو مجلسی جدید و شیک مانتو جدید و شیک دخترانه مدل مانتو بلند 98 مدل مانتو جدید و شیک دخترانه مدل مانتو گیپور برای عید مانتو کارشده برای سال 98 مدل مانتو جدید و شیک زنانه عکس مانتو جدید و شیک زنانهمانتو عروس 98

علاوه بر مانتو های مجلسی، انواع مانتو اسپرت، مانتوهای لی و کتان و.. نیز می توانند انتخاب خوبی برای دختران جوان در عید نوروز باشند. توجه داشته باشید که نحوه ست کردن این مانتوها نقش مهمی در شیک پوشی شما دارد.

مدل مانتو 98مانتو دخترانه 98مدل مانتو عید دخترانهعکس مدل مانتو جدیدمدل مانتو شیک دخترانهمانتو بلند مجلسی 98مدل مانتو 98 دخترانه

عکس های زیر نمونه های متفاوت و خاصی از انواع مدل مانتو سال ۹۸ را نشان می دهند که در همه آنها تناسب رنگ بندی و ست نمودن به خوبی رعایت شده است و شما عزیزان می توانید با الگوبرداری از آنها زیباترین مدل مانتو را برای سال جدید انتخاب نمایید.

 مدل مانتو عید مدل مانتو برای عید 98 مانتو مجلسی سال 98     مانتو شیک و زیبای دخترانه  مانتو گیپور جدید و شیک مانتو دخترانه جدید و شیک مدل مانتو بلند جدید مدل مانتو کوتاه جدید مدل مانتو مشکی مجلسی مانتو جدید و شیک زنانه مدل مانتو جدید 98 مانتو عید زنانه

ضمن اینکه امیدواریم از تماشای مدل مانتوهای شیک و زیبای ۹۸ که در این مطلب ارائه نمودیم لذت برده و توانسته باشید مانتو دلخواه و ایده آل خود را انتخاب کنید، از شما عزیزان دعوت می نمایم به بخش مدل مانتو مجله هنر در خانه نیز مراجعه نموده و از دیگر مدل مانتوهای جدید و شیک دیدن کرده و با به روز ترین مدل های مانتو و ست های زیبای دخترانه و زنانه آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید