جدیدترین مدل های مانتو مرجانی رنگ برای نوروز ۹۸ را مشاهده نمایید

1

طبق اعلام موسسه پنتون رنگ مرجانی زنده به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است، از این رو اغلب افراد طرفدار مد سعی می کنند از این رنگ در انتخاب های سال جدید استفاده نمایند. پوشاک زنانه و مردانه یکی از این انتخاب هاست که اغلب در تهیه آن به رنگ سال توجه زیادی می شود بر این اساس و برای راهنمایی بانوان شیک پوش که قصد تهیه مانتوهای مجلسی و زیبا با این رنگ را دارند در این مطلب به معرفی انواع مدل مانتو مرجانی رنگ می پردازیم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب باشند.

مدل مانتو مرجانی رنگ مانتو مرجانی 98

مدل های مانتو مرجانی رنگ ۹۸ با طرح های شیک و خاص :

رنگ مرجانی زنده طیفی از رنگ نارنجی است که در خود طلایی نیز دارد و برخی از افراد آن را صورتی مرجانی و یا مرجانی سایه سرخ نیز می نامند. این رنگ زیبایی و جذابیت خاصی دارد و از بهترین انتخاب ها برای پوشاک بانوان می باشد. البته توجه نمایید که این رنگ شاد و جذاب نمی تواند انتخاب شایسته ایی برای انواع مدل مانتو اداری و رسمی باشد، اما می توان به راحتی از آن برای انواع مدل مانتو اسپرت یا مجلسی های زیبا استفاده نمود.

مانتو مرجانی دخترانه جدید

اگر شما نیز به این رنگ زیبا علاقه مند شده اید و قصد خرید یا دوخت مانتو با رنگ مرجانی را دارید پیشنهاد می کنیم به مدل مانتوهای زیر توجه نمایید و سپس مانتوی دلخواه و ایده آل خود را از بین آنها انتخاب نمایید.

مانتو مرواریدی مرجانی مانتو شیک مرجانی رنگ مدل مانتو جدید مرجانی مانتو مرجانی جدید و شیک مانتو مرجانی جدید

عکس های زیر نیز انواع مدل مانتو مجلسی زنانه مرجانی رنگ را نشان می دهند که هر یک از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند و انتخاب فوق العاده ایی برای بانوان به روز و شیک پوش می باشند.

مانتو عید مرجانی مدل مانتو مرجانی مانتو عید 98 مدل مانتو مرجانی رنگ مانتو مرجانی جدید مدل مانتو جدید دخترانه مانتو مرجانی جدید و شیک مانتوهای جدید 98 مانتوی مرجانی جدید

توجه داشته باشید که رنگ مرجانی به راحتی با رنگ سفید، مشکی، آبی، سرمه ای و…. ست می گردد، پس شما نیز می توانید از این قانون برای شیک پوش تر شدن استفاده نموده و مانتوی خود را با لباس هایی با این رنگ ست نمایید.

مانتو مجلسی عیدمدل مانتو جدیدمانتو برای عید نوروز مانتو کوتاه مرجانیعکس مانتو مرجانی زنگمانتو مرجانی زنده

ضمن اینکه امیدواریم از تماشای انواع مدل مانتو مرجانی رنگ لذت برده باشید، از شما عزیزان تقاضا می کنیم با مراجعه به بخش مدل مانتو از دیگر مدل مانتوهای جدید و بسیار زیبا دیدن نموده و با بروز ترین مدل ها آشنا شوید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید