طرز تهیه سالاد انار با مرغ بسیار خوشمزه برای مهمانی ها

0

اگر به دنبال سالادی خوشمزه و ساده برای مهمانی ها هستید، ما سالاد انار را پیشنهاد می کنیم که می تواند انتخاب فوق العاده ایی برای فصل پاییز و زمستان باشد. این سالاد به راحتی و در مدت زمان کوتاهی تهیه می گردد و از محبوب ترین سالاد ها می باشد و می توان آن را به عنوان یک سالاد رژیمی عالی مورد استفاده قرار داد. حال اگر علاقه مند به یادگیری هستید، ادامه مطلب را دنبال کنید و با طرز تهیه سالاد انار بسیار خوشمزه و عالی آشنا شوید.

سالاد انار خوشمزه

سالاد انار همچون سالاد سزار یک نوع سالاد رژیمی است که می تواند به عنوان وعده غذای اصلی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. برخی افراد سالاد انار را همچون سالاد کلم با انواع کلم یا گل کلم تهیه می کنند. اما سالادی که ما امروز قصد ارائه آن را داریم با پاستا، مرغ و ماست تهیه می شود و ظاهری شبیه به سالاد ماکارونی دارد. در ادامه طرز تهیه سالاد انار با این روش متفاوت و عالی را مشاهده خواهید نمود.

روش تهیه سالاد انار

مواد لازم

  • سینه مرغ : یک عدد
  • پاستا  فرمی : یک بسته
  • انار : یک پیمانه
  • ماست چکیده : ۶ قاشق غذاخوری
  • زیتون خرد شده : ۵ قاشق غذا خوری
  • جعفری و گشنیز :  ۶ قاشق غذا خوری
  • پودر سیر، فلفل و نمک به مقدار دلخواه
  • طرز تهیه سالاد انار رژیمی با ماست

برای پخت سالاد انار ابتدا مرغ را با پیاز خرده شده و ادویه بپزید و سپس خرد و ریش ریش نمایید.

سالاد انار و مرغ

پاستا را نیز داخل آب جوش با مقدار نمک بپزید و سپس آب کش نمایید.

حال در ظرفی جداگانه مرغ ریش ریش شده، پاستا، زیتون و سبزی های خرد شده را مخلوط کنید و سپس پودر سیر، نمک و فلفل را اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید. در مرحله آخر ماست چکیده را نیز اضافه کنید و سالاد را به مدت دو ساعت داخل یخچال قرار دهید و سپس سرو نمایید.

طرز تهیه سالاد انار با مرغ

برای تزیین نیز می توانید از دانه های انار استفاده کنید و به این صورت سالاد انار زیبا و شیکی داشته باشید.

تزیین سالاد انارسالاد انار بسیار خوشمزه

حال که با طرز تهیه سالاد انار آشنا شدید می توانید به راحتی آن را تهیه کنید و در مهمانی ها و دور همی ها مورد استفاده قرار دهید. این سالاد می تواند انتخاب مناسبی به عنوان وعده غذای اصلی برای افرادی باشد که رژیم دارند. ضمن اینکه شما عزیزان علاقه مند می توانید با کلیک بر روی آشپزی مجله هنر در خانه از دیگر دستورات برای تهیه سالادهای مختلف و غذاهای رژیمی دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید