ساخت حلقه تزیینی روی در اتاق خواب

3

وجود حلقه تزیینی  روی در اتاق ها نشان دهنده سلیقه خانم خونه س و چه بهتر که بتونیم این حلقه رو خودمون با وسایلی که توی خونه داریم بسازیم و اینطوری هنرمونو به نمایش بذاریم. ساخت حلقه روش های مختلفی داره که من امروز یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین حلقه ها رو براتون در نظر گرفتم. با این اموزش کامل و زیبا در خدمتتون هستم.

نحوه ساخت حلقه تزیینی با پارچه:

ساخت حلقه تزیینی روی در کار خیلی راحت و دلنشینیه. برای اینکار شما میتونید از انواع پارچه ها و تورهایی که توی خونه دارین و همینطور هر وسیله تزیینی دیگه که دارین استفاده کنید. برای شروع کار یه حلقه ساده تو سایزی که میخواین خریداری کنید و فرقی نداره جنس حلقه از چی باشه. حالا از تکه ایی پارچه به رنگی که خودتون دوست دارین و با فضای خونه تون هماهنگی داره استفاده کنید و اونو به شکلی که در تصویر زیر مشاهده میکنید، دور حلقه بپیچید.

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

اینکارو ادامه بدین تا همه سطح حلقه پوشیده شه، طوری که یه حلقه پارچه ایی داشته باشید.

حلقه تزیینی

تو این مرحله از ساخت حلقه تزیینی اطراف اونو با تورهای باریک و تزیینی زیباتر کنید. میتونید تورها رو لبه کار بدوزید و یا اونو با چشب بچسبونید. برای وسط کار هم میتونین از نوار باریک که رنگش همرنگ با پارچه زمینه نباشه استفاده کنید.

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

حالا از یه پارچه دیگه چند تا دایره دربیارید و با اون مطابق شکل یه گل زیبا بسازید، برای مرکز گل هم میتونین از یه دکمه زیبا و یا انواع مروارید استفاده کنید. چند تا گل تو سایزهای مختلف با این روش درست کنید و برای تزئین حلقه ازش استفاده  کنید.

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

گلها رو به حلقه پارچه ایی متصل کنید.

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

تو این مرحله از ساخت حلقه تزیینی میتونید طرف دیگه حلقه رو با وسایل تزئینی دیگه که توی منزل دارین تزئین کنید، مثلا میتونید یه پاپیون زیبا با روبان درست کنید و وسایل ریز تزیینی رو روی اون قرار بدین. برای تزیین این حلقه زیبا میتونید از رج های مروارید هم استفاده کنید که زیبایی کار رو چند برابر میکنه.

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

برای پشت این حلقه تزیینی هم میتونید از تکه ایی تور استفاده کنید و اونو به حلقه متصل کنید تا کار شما زیباتر و متفاوت تر شه.

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

حلقه تزیینی

خب دوستهای خوبم ساخت حلقه تزیینی ما به پایان رسید، میتونید اونو روی در اتاق خواب نصب کنید و از هنر و سلیقه خودتون لذت ببرید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۳ دیدگاه

یک نظر دهید