بافتنی های ساده و زیبا با طرح های شیک و بسیار کاربردی

0

مجموعه ایی دیدنی و بسیار زیبا و خاص از انواع بافتنی های ساده و در عین حال شیک و زیبا را گردآوری نموده و قصد داریم در این مطلب از مجله هنر در خانه ارائه دهیم که مطمئنا مورد توجه همه علاقه مندان به هنر بافتنی و کسانی که قصد یادگیری بافتنی را دارند و در مراحل مقدماتی هستند، مفید خواهد بود. این عکس های زیبا نمونه های متفاوتی از انواع بافتنی را نشان می دهند دارای بافت آسان و ساده می باشند. تا پایان ما را همراهی نموده و از این مجموعه خاص دیدن نمایید.

مدل بافتنی های ساده و کاربردی جدید

انواع مختلف قلاب بافی، بافتنی دو میل، بافتنی تک میل و… از جمله رایج ترین و کاربردی ترین بافتنی ها می باشند که افراد با تجربیات متفاوت از مقدماتی تا پیشرفته آنها را امتحان می نمایند. در این میان بافتنی ها از سطح ساده تا پیشرفته و پیچیده تقسیم می شوند که هر یک طرفداران خاص خود را دارند. این نوع بافتنی ها نیز به دو گروه بافتنی های تزیینی و بافتنی های کاربردی دسته بندی می شوند که شما عزیزان با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع بافتنی تزیینی ساده می باشند که به عنوان ایده ایی برای بافت به شما عزیزان ارائه می دهیم.

بافتنی های شیک و سادهبادمجان بافتنی تزیینی

ماگ بافتنیمدل بافتنی تزیینی ساده

بافتنی جدید و شیکسبد تریکو بافی ساده

بافتنی های شیک و سادهبافتنی های زیبا و شیک

هندوانه بافتنی سادهمدل هندوانه بافتنی

رومیزی بافتنی زیبا و ساده

بافتنی های بچه گانه که شامل انواع بافتنی کاربردی از جمله لباس های بافتنی بچه گانه، شال گردن و کلاه بچگانه، دستکش، پاپوش و… می باشند نیز از جمله بافتنی های ساده محسوب می گردند که دارای تنوع بسیار بالایی هستند.

بافتنی دخترانه جدیدلباس های بافتنی سادهبافتنی های کاربردی زیبابافتنی های زیبا و ساده

همانطور که می دانید هر یک از این بافتنی های زیبا و شیک را می توان به شکل های مختلف بافت و شما عزیزان با خلاقیت و ابتکار خود آنها را به شکل های مختلف تغییر داد. پس زیباترین مدل های بافتنی را مشاهده نموده و از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.

کلاه بافتنی سادهمدل کلاه بافتنی سادهمدل لیف بافتنیبافتنی های شیک و زیبابافتنی های ساده و زیباپیراهن بافتنی زیبابافتنی های تزیینی زیبا

حال که با بهترین و زیباترین مدل های بافتنی آشنا شدید پیشنهاد می کنیم مناسب ترین مدل را انتخاب کرده و با الگوبرداری از آن شروع به بافت نمایید، همچنین در صورت تمایل می توانید به بخش مدل بافتنی مجله ما مراجعه کنید و از دیگر مدل ها و آموزش های متنوع و زیبا در این زمینه دیدن کرده و نهایت استفاده را از مطالب مجله هنر در خانه ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید