تزیین هندوانه برای شب یلدا با جدیدترین و زیباترین طرح ها

0

هندوانه را می توان یکی از میوه های اصلی سفره شب یلدا دانست که اغلب توسط بانوان هنرمند و خلاق به بهترین شکل تزیین می شود، این تزیینات تنوع بالایی دارند و انتخاب آنها کاملا سلیقه ایی و شما با توجه به مهارت و توانایی خود می توانید تزیین دلخواه را انتخاب و اجرا نمایید. بدین منظور و برای کمک به شما عزیزان مجموعه ایی از بهترین ایده ها برای تزیین هندوانه برای شب یلدا را گردآوری نموده ایم که در این مطلب ارائه خواهیم داد. این مدل ها و تزیینات زیبا می توانند بهترین الگو برای شما عزیزان باشند.

مدل های تزیین هندوانه شب یلدا و حکاکی روی هندوانه

میوه آرایی و تزیین هندوانه و کدو نقش مهمی در زیبایی و جذابیت تزیین شب یلدا برای عروس و داماد دارد، همانطور که می دانید میوه های تزیین شده از جمله هدایای اصلی برای عروس خانم در شب یلدا می باشند. همانطور که گفتیم قصد داریم در این مطلب به معرفی بهترین و زیباترین ایده ها برای تزیین کردن هندوانه بپردازیم. بدین منظور می توان همچون تزیین کدو حلوایی از روش حکاکی استفاده نماییم. اگر برای اولین بار قصد حکاکی کردن را دارید بهتر است از طرح های ساده تر استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را بگیرید. نمونه های زیر می توانند الگوی خوبی برای شما عزیزان باشند.

تزیین شیک هندوانهحکاکی هندوانه برای شب یلداهندوانه های شب یلداهندوانه های شب یلداحکاکی روی هندوانههندوانه شب یلدا

اگر قصد دارید هندوانه را برش زده و سپس تزیین کنید، پیشنهاد می کنیم آن را به شکل کیک روی هم چیده و سپس تزیین نمایید. از این مدل تزیین می توان برای جشن تولد ، شب یلدا و دیگر مهمانی ها و دورهمی ها استفاده نمود. توجه داشته باشید که برای زیباتر شدن اینگونه تزیینات می توان از دیگر میوه ها، خامه فرم گرفته و… استفاده نمود.

تزیین زیبای هندوانه به شکل کیکتزیینات هندوانهتزیین ساده هندوانه

در ادامه نمونه های دیگری از مدل های تزیین و دیزاین کردن هندوانه های شب یلدا را مشاهده می کنید که هر یک می توانند بهترین الگو برای شما عزیزان در جهت تزیین و میوه آرایی های شب یلدا باشند.

تزیین هندوانهحکاکی روی هندوانهدیزاین هندوانه جدیدتزیینات زیبای هندوانهحکاکی روی هندوانه بیضیتزیینات شب یلدامیوه آرایی شب یلداهندوانه شب یلداهندوانه برای شب یلدا تزیین پاپیونی هندوانه حکاکی هندوانه های شب یلدا تزیین هندوانه برای شب یلدادیزاین هندوانه برای شب یلداهندوانه برای شب یلداهندوانه های شب یلدا

حال که با بهترین و شیک ترین تزیینات هندوانه برای شب یلدا آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم به بخش میوه آرایی  مجله هنر در خانه مراجعه نموده و از دیگر مطالب و آموزش های جدید و مفید برای تزیین کرده میوه های مختلف دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید