طرز تهیه ژله انار و مدل های زیبای تزیین ژله انار برای شب یلدا

0

ژله انار و ژله هندوانه محبوب ترین ژله ها برای شب یلدا می باشند که اغلب بانوان هنرمند آنها را به شکل های مختلف و زیبا تهیه می کنند. اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که تمایل دارید ژله ایی متفاوت و خاص برای شب یلدا تهیه کنید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با روش های متفاوت در رابطه با طرز تهیه ژله انار و تزیین آن به شکل های زیبا و خاص آشنا شوید و از این طریق بهترین ژله و دسر با انار را برای شب یلدا تهیه نمایید.

ژله انار، چیز کیک انار، اسموتی انار، پودینگ انار و…. از جمله محبوب ترین خوراکی هایی هستند که با انار تهیه می شوند و هر یک انتخاب مناسبی برای شب یلدا می باشند. حال که چند روزی بیشتر به شب یلدا نمانده است، قصد داریم با ارائه طرز تهیه ژله انار به شما دوستان عزیز برای پذیرایی بهتر از مهمان ها کمک کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید و نهایت استفاده را از این ایده شب یلدا ببرید.

طرز تهیه ژله انار

طرز تهیه ژله انار با دانه های انار

برای تهیه ژله انار می توانید از ترکیب پودر ژلاتین با آب انار و یا پودر ژله انار و آب جوش استفاده نمایید که روش دوم آسان تر می باشد. همچنین برای زیبایی بیشتر ژله و همچنین طعم بهتر آن می توانید از انار دون شده استفاده کنید.

ژله انار شب یلدا

ژله انار به راحتی تهیه می شود، بدین منظور یک پاکت پودر ژله انار را با یک لیوان و نیم آب جوش مخلوط کنید و به روش بن ماری حل نمایید. سپس آن را در ظرف مناسب ریخته و داخل یخچال قرار دهید تا ببندد، سپس با دانه های انار تزیین کنید.

ژله انار خوشمزه

در صورتی که قصد دارید تهیه دسر با انار و یا ژله انار دو رنگ تهیه کنید، علاوه بر پودر ژله انار به پودر ژله دیگری نیز نیاز دارید، می توانید برای زیبایی بیشتر ژله از پودر ژله آلوئه ورا استفاده کنید. بدین منظور بعد از اینکه ژله در آب جوش حل شد نصف آن را داخل قالب بریزید و وقتی ژله آلوئه ورا در یخچال نیم بند شد انار دانه شده را به آن اضافه کنید و مجددا باقیمانده ژله را به آن اضافه کنید و صبر کنید تا ببندد سپس ژله قرمز (انار) را به آن اضافه کنید. این روش را می توانید به شکل های مختلف اجرا نموده و از این طریق ژله انار های متنوعی داشته باشید.

دسر با انار

تزیین ژله انار

حال که با اصول اولیه تهیه ژله انار آشنا شدید می توانید به راحتی این ژله خوشمزه را تهیه کرده و آن را تزیین نمایید و میزبانی فوق العاده ایی داشته باشید. برای تزیین نیز می توانید از روش های زیر استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

طرز تهیه ژله انار طرز تهیه دسر انار طرز تهیه ژله شب یلدا دسر با انار برای شب یلدا ژله دو رنگ با انار روش تهیه ژله با دانه انار درست کردن ژله انار طرز تهیه دسر با انار طرز تهیه ژله برای شب یلدا

ضمن اینکه امیدواریم از آموزش طرز تهیه ژله انار و ایده های ارائه شده نهایت استفاده را برده باشید پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب مجله ما در بخش آشپزی دیدن نموده و با جدیدترین و متنوع ترین مطالب آشنا شده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید