مدل پانچو پاییزه و زمستانی جدید برای بانوان شیک پوش

0

انتخاب پوششی زیبا و شیک در تمامی فصول سال بسیار مهم است و اغلب افراد خصوصا بانوان سعی می کنند به سراغ بهترین گزینه ها بروند. انواع مختلف پانچو یکی از محبوب ترین لباس های زنانه محسوب می گردند که در تمام طول سال مورد استفاده قرار می گیرند. پانچوها  با پارچه های مختلف دوخته می شوند و شامل انواع مدل پانچو پاییزه و زمستانی و همچنین پانچوهای بهاره هستند که بخاطر پارچه نازکی که دارند در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی با انواع شال و روسری نیز ست می شوند.

۲۳ مدل پانچو پاییزه و زمستانه شیک

با شروع فصل سرما اغلب بانوان اقدام به تهیه پانچوهای پاییزه و زمستانه می نمایند، اگر کمی با دوخت پانچو آشنایی داشته باشید می دانید که برای دوختن پانچو برای فصل پاییز و زمستان بهتر است از پارچه های ضخیم و آهار دار استفاده کرد. پانچوهای پاییزه را می توان به راحتی جایگزین انواع مدل بارانی و مانتوهای پاییزه نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل های پانچو پاییزه با طرح های متنوع را نشان می دهند که می توانند نقش مثبتی در شیک پوشی بیشتر شما داشته باشند.

مدل پانچو پاییزهمدل پانچو جدید

پانچو پاییزه شیکپانچو مجلسی پاییزه

پانچو مجلسی جدیدمدل پانچو شیک و زیبا

عکس پانچو پاییزهپانچو فوتر جدید و زیبا

پانچو پاییزه جدیدمدل پانچو ساده مشکی

مدل پانچو پاییزهپانچو دخترانه شیک و جدید  پانچو جدید و شیک پانچو مجلسی پاییزه

اگر به دنبال پانچو زمستانی جدید و زیبا هستید می توانید با الگوبرداری از مدل های زیر اقدام به دوخت و یا خرید پانچو نمایید این مدل های شیک و زیبا با پارچه های زمستانی دوخته شده اند و به دلیل استفاده از خز و… انتخاب مناسبی برای زمستان محسوب می گردند.

مدل پانچو جدیدپانچو دخترانه جدید

مدل پانچو خز دارپانچو زمستانی جدید

پانچو دخترانه جدید و شیکمدل پانچو بافتنی

مدل پانچو بافتنیپانچو جدید و زیبای زمستانی

مدل پانچو زمستانیمدل پانچو بافتنی زنانه

مدل پانچو برای پاییزپانچو شیک دخترانه

مدل جدید پانچو دخترانهمدل پانچو جدید و زیبای دخترانه

پانچوهای شیک و زیبا انتخاب مناسبی برای مهمانی ها و مجالس هستند، با این حال اغلب طرفداران مانتو اسپرت و اداری نیز سعی می کنند برای یکبار هم که شده، پانچوهای زیبا و خاص را تجربه نمایند. توجه داشته باشید که این مدل پانچوها را می توان به راحتی با دیگر لباس ها ست نمود و تیپ زیبا و خاصی داشت.

مدل پانچو پاییزه پانچو شیک و جدید دخترانه مدل پانچو زیبای دخترانه پانچوهای پاییزه جدید مدل پانچو زمستانی دوخت پانچو فوتر دخترانه پانچو مجلسی پاییزه پانچو پاییزه جدید

ضمن اینکه امیدواریم از تماشای این مدل های پانچو پاییزه لذت برده باشید، از شما دوستان علاقه مند و طرفدار مد دعوت می نماییم با کلیک بر روی مدل مانتو مجله هنر در خانه از دیگر مدل ها و عکس های جدید و به روز ترین مانتو و پالتو ها دیدن نموده و بهترین ها را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید