مدل های تزیین شله زرد برای سفره افطار

5

تزیین شله زرد برای همه ما اهمیت داره و وقتی یه شله زرد خوشمزه میپزیم دلمون میخواد روی اونو تزیین و زیباتر کنیم خصوصا وقتی این شله زرد رو برای مهمونی ها و سفره افطار میخوایم. روی شله زرد رو میشه به روشهای مختلف تزیین کرد که امروز شما رو با چند نمونه از اونها آشنا میکنم. تا پایان همراهم باشید.

روش های ساده و زیبای تزیین شله زرد افطاری:

یکی از ساده ترین روش ها برای تزیین شله زرد استفاده از خلال بادم و پودر دارچین در تزییناته که میشه به راحتی با اونها شکل گلهای زیبایی رو روی شله زرد ترسیم کرد و اینجوری یه تزیین ساده و زیبا داشت.

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

خلال پسته و یا پودر پسته هم در تزینات اهمیت خیلی زیادی داره و به خاطر رنگ سبزش جلوه ایی خاص روی شله زرد داره.بعضی ها هم ترجیح میدن از زرشک و یا مواد خوراکی رنگی دیگه برای تزیین کردن روی شله زرد استفاده کنن که اینکار باعث زیبایی و تنوع روی شله زرد میشه. شما میتونید به راحتی طرحی که توی ذهن دارید رو با انواع این مواد خوراکی روی شله زرد پیاده کنید.

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

یکی از مواردی که در سفره آرایی و تزئین مواد غذایی اهمیت داره انتخاب ظرف مناسب برای اینکاره که به چیدمان زیباتر سفره و همینطور تزیین شله زرد و کلا هر نوع ماده غذایی کمک زیادی میکنه. ظرف رو مناسب با نوع مواد غذایی و سفره یا میزتون انتخاب کنید.

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

خب دوستهای خوبم یکی از روش های خیلی عالی برای تزیین شله زرد استفاده از انواع قالب مناسب برای شله زرد و دسر هاس. برای اینکار بهتره شله زرد شما تا حدودی سفت باشه. قالب مورد نظر رو کمی چرب کنید و شله زرد رو داخل اون بریزید و بعد از سرد شدن قالب رو برگردونید  و روی شله زرد رو تزیین کنید.

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

یه روش خیلی راحت برای تزیین روی شله زرد استفاده از شابلون های موجود در بازاره که میتونید طرح مورد نظرتونو خریداری کنید و به وسیله اون شابلون و پودر دارچین طرح رو روی شله زرد منتقل کنید.

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد

امیدوارم ایده های خوبی برای تزیین شله زرد گرفته باشید و سفره افطار های خیلی زیبایی بچینید. راستی بقیه آموزش های هنر در خانه رو هم فراموش نکنید. طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق.

اشتراک گذاری

۵ دیدگاه

  1. مریم رمضانی در

    سلام خسته نباشین
    من از مدل ۱۲ خوشم اومد خیلی قشنگ بود
    امکانش هست تزیین پیازچه مدل گل مریم رو یاد بدین
    ممنونم

  2. ممنون از سایت زیباتون. لطفا تزیین حلوا و فرنی رو هم بذارید و همینطور چیدمان کلی سفره افطار. آخر هفته افطاری داریم ولی نمیدونم باید چیکار کنم و چه جوری وسایل سفره افطار رو تزیین کنم. کمکم کنید.

    • ممنونم. چشم سعی میکنم طی همین هفته سفره آرایی و تزیینات سفره افطار رو حتما براتون بذارم. موفق باشی عزیزم

یک نظر دهید