تزیین صابون برای جهیزیه عروس با ایده های جدید

0

تزیین سرویس بهداشتی و حمام عروس نیازمند آشنایی با ایده های متفاوت برای تزیین اجزا مورد استفاده در این مکان ها می باشد، مطمئنا شما نیز تاکنون با روش های متنوعی در این زمینه آشنا شده اید و شاید راهکارهای متنوعی برای این تزیینات را امتحان نموده باشید، تزیین صابون یکی از این های خاص و بسیار جذاب است که باعث می شود سرویس بهداشتی و حمام شیک و بسیار زیبایی داشته باشید.

ایده های عالی و جالب برای تزیین صابون عروس

برای داشتن زیباترین تزیینات در جهیزیه عروس جدید و شیک باید به تمامی اجزا توجه نمود، همانطور که می دانید به تزیین سرویس بهداشتی و حمام عروس توجه زیادی می شود و اغلب بانوان باسلیقه و هنرمند سعی می کنند بهترین تزیینات را در این بخش از جهیزیه داشته باشند، بدین منظور بهتر است شیک ترین مدل لیف بافتنی عروس، حوله و… را انتخاب نمود و سپس به تزیین صابون و شامپو و همچنین دیگر وسایل داخل حمام پرداخت که در این مطلب قصد داریم به معرفی ایده هایی برای تزیین کردن و مدل های دیزاین صابون بپردازیم.

تزیین سرویس بهداشتی عروس

یکی از روش های جالب برای اینگونه تزیینات حکاکی روی صابون است که به شکل گل و… انجام می گیرد. تصاویر زیر نمونه هایی از این تزیین می باشند که از آنها به عنوان الگو می توانید استفاده کنید.

حکاکی روی صابون تزیینات صابون عروس دیزاین صابون عروس حکاکی روی صابون دیزاین صابون های جهیزیه تزیین صابون عروس

دکوپاژ روی صابون نیز یکی از جالب ترین ایده ها برای صابون عروس است. با این روش می توانید طرح دلخواه را روی صابون پیاده نمایید.

دکوپاژ روی صابون دکوپاژ روی صابون صابون عروس

روبان، تور، مروارید و… از جمله وسایل تزیینی می باشند که برای زیباتر شدن صابون جهیزیه می توانید از آنها استفاده کنید، با استفاده از این وسایل می توانید صابون های ساده و معمولی را به زیبایی تزیین و دیزاین نمایید.

تزیین صابون دیزاین صابون برای جهیزیه تزیین روی صابون با روبانتزیین جدید صابونتزیین صابون های جهیزیه تزیین روی صابون صابون عروس تزیینات جهیزیه عروس تزیین صابون عروس دیزاین صابون

شما دوستان هنرمند می توانید علاوه بر این موارد از دیگر ایده ها نیز برای تزیین کردن انواع مختلف صابون استفاده نمایید و بدین صورت بهترین تزیین جهیزیه عروس را داشته باشید. از شما عزیزان دعوت می نماییم در بخش نظرات که در ادامه ملاحظه می فرمایید پیشنهاد و تجربیات خود را در این زمینه مطرح نموده و ما را با هنرهای خود بیشتر آشنا کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید