ایده های جالب و زیبای تزیین پرتقال که تاکنون ندیده اید

0

هنر میوه آرایی و تزیین میوه های مختلف یکی از زیباترین و در عین حال جذاب ترین هنر ها می باشد که کاربردهای مختلفی در تزیینات دارد. در این میان افراد هنرمند سعی دارند به تزیین تمامی میوه ها بپردازند و در این راه از هنر و خلاقیت خود استفاده کنند. یکی از میوه هایی که تزیین آن در عین سادگی می تواند زیبایی زیادی به میوه آرایی های شما ببخشد، تزیین پرتقال است. ایده های متنوعی در این زمینه وجود دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید.

تزیین پرتقال و مدل های میوه آرایی پرتقال

همانطور که می دانید تزیین میوه کاملا سلیقه ایی است و هر فرد می تواند با سلیقه و ابتکار خود بهترین و متنوع ترین تزیینات را انجام دهد. میوه ایی که قصد داریم در این مطلب روش هایی برای تزیین آن معرفی نماییم، پرتقال است. ایده های متفاوتی برای تزیین کردن پرتقال وجود دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. از این مدل پرتقال های تزیین شده می توانید در میوه آرایی شب یلدا نیز استفاده نمایید.

تزیین پرتقال با ایده های جدید

یکی از ایده های کاربردی و جالب برای دیزاین پرتقال تزیین پوست آن به شکل گل و طرح های متنوع است که در تصاویر زیر شاهد نمونه های مختلف آن هستید. از این روش در بیشتر مدل های تزیین میوه های تابستانی و زمستانی استفاده می شود.

تزیین پرتقالتزیین زیبای پرتقالتزیین انار و پرتقالتزیین ساده پرتقال

یکی دیگر از ایده ها که مطمئنا برای شما نیز جذاب است، استفاده از پوست پرتقال به عنوان جاشمعی می باشد. بدین منظور پوست پرتقال را به صورت نیم دایره بریده و از مغز آن جدا کنید، سپس داخل آن پارافین ریخته و فتیله قرار دهید.

ساخت جاشمعی با پوست پرتقال

در صورتی که قصد دارید پرتقال ها را برای کودکان تزیین کنید می توانید از ایده های زیر استفاده کرده و از این طریق زیباترین تزیینات را در این زمینه داشته باشید.

خلاقیت جالب با پرتقالتزیین میوه پرتقالتزیین کودکان پرتقال

شما عزیزان همچنین می توانید پرتقال را به صورت پیوسته پوست کنده و آ را به صورت گل بپیچید و روی بخاری با حرارت کم قرار دهید تا کاملا خشک شود، سپس از این گل زیبا برای تزیینات مختلف استفاده نمایید.

ساخت گل با پوست پرتقال

توجه داشته باشید که برای تزیین پرتقال بهتر است از پرتقال های سالم و یکدست استفاده نمایید، همچنین می توانید این ایده ها را روی نارنگی یا لیمو شیرین نیز پیاده نمایید و از میوه آرایی های زیبای خود نهایت استفاده را ببرید.

میوه آرایی با پرتقالحکاکی روی پرتقال

حال که با این مدل های متنوع و بسیار زیبا برای تزیین کردن پرتقال آشنا شدید، می توانید با الگو برداری از آنها و استفاده از خلاقیت و ابتکار خود اقدام به تزیینات مختلف نموده و از هنر خود لذت ببرید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی میوه آرایی مجله هنر در خانه از دیگر ایده ها برای تزیینات و آموزش ها در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید