دوخت پانچو ساده و شیک بدون الگو برای زمستان و پاییز

0

پانچوهای شیک و زیبا را می توان یکی از محبوب ترین و به روزترین مدل لباس های زنانه و دخترانه دانست که از زیبایی بی نظیری برخوردارند. این مدل لباس ها نقش مهمی در جذابیت و شیک پوشی فرد دارد و می تواند پوشش مناسبی برای مکان های مختلف باشد. پانچو ها را می توان با توجه به جنس آنها در فصول مختلف سال مورد استفاده قرار داد از این رو دوخت پانچو می تواند یکی از هنرهای پرکاربرد برای بانوان باشد.

پانچو هایی با پارچه های ضخیم را می توان جایگزین مناسبی برای مانتو پاییزه یا بارانی های مختلف دانست، پانچوهای زمستانی یا پاییزه اغلب از پارچه های بسیار ضخیم دوخته شده اند و به همراه شال و یا روسری پاییزه تیپ بسیار مناسب و ایده آلی برای بانوان به روز و شیک پوش می باشند. از این رو قصد داریم در این مطلب نحوه دوخت پانچو زنانه را معرفی نماییم که مطمئنا مورد توجه شما دوستان هنرمند نیز واقع می گردد و این آموزش برای شما عزیزان کاربردی خواهد بود.

مدل پانچو پاییزه

آموزش دوخت پانچو بدون الگو

برای دوختن پانچو می توانید به بازار رفته و پارچه مورد نظر را خریداری نمایید و یا اینکه از یک پتو مسافرتی یا پتو ژله ایی نازک استفاده نمایید تا کار شما راحت تر شود. برای شروع پتو را مطابق تصویر زیر تا بزنید تا قسمت های ریشه دار آن روی هم قرار بگیرند. (می توانید پارچه یا پتو ساده را با کمک قیچی ریشه دار نمایید.)

آموزش دوخت پانچو زمستانی

حال قسمت جلوی آن را برش بزنید.

پانچو بدون الگو

برای قسمت یقه پانچو می توانید آن را به شکل دایره کوچک برش بزنید. برای تمیزی بیشتر کار می توانید از یک بشقاب استفاده نمایید.

مراحل دوخت پانچوی ساده

با سورن ته گرد لبه های کار را به سمت داخل متصل نموده و سپس با کمک چرخ خیاطی آن را بدوزید.

آموزش دوختن پانچودوخت پانچوی دخترانه

حال قسمت های مرتبط با کمربند را برش زده و دوخت دندان موشی بزنید. توجه داشته باشید که باید مقدار برش دقیقا به اندازه قطر کمربند باشد.

مدل پانچو جدید دخترانهپانچو دخترانه جدید

کمربند را از شکاف ها عبور دهید، حال پانچو شما آماده است؛ می توانید از آن به عنوان پوششی مناسب برای فصول مختلف سال استفاده نمود.

آموزش دوختن پانچو ساده

توجه داشته باشید که در آموزش دوخت پانچو با این روش نیازی به رسم الگو و برش آن نیست و شما عزیزان می توانید در کمترین زمان ممکن و به سادگی اقدام به دوختن پانچو نمایید و از هنر دست خود نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید