بانوان شیک پوش از این مدل های روسری پاییزه استفاده می کنند

0

روسری و شال را می توان یکی از مهمترین پوشش ها برای بانوان دانست که نقش مهمی در شیک پوشی آنها دارد. از این رو انتخاب جدیدترین و زیباترین مدل روسری اهمیت فوق العاده ایی برای زنان و دختران دارد و اغلب سعی می کنند روسری را انتخاب کنند که علاوه بر زیبایی و جذابیت، مناسب فصل و هوا نیز باشد. حال که در فصل پاییز قرار داریم بهتر است بانوان به سراغ انواع مدل شال یا روسری پاییزه بروند و از این پوشش های زیبا نهایت استفاده را ببرند.

شال و روسری های پاییزه اغلب جنسی ضخیم دارند که باعث گرما بخشیدن به فرد می شوند، البته این ضخامت را نمی توان تنها مختص روسری و شال بافتنی و کاموایی دانست و تنوع بالایی در جنس و بافت پارچه های استفاده شده برای روسری و شال پاییزه وجود دارد. جالب است بدانید روسری های پاییزه به راحتی با انواع مدل مانتو پاییزه، مدل مانتو اسپرت، مدل های پالتو و بارانی و… ست می شوند و ترکیب زیبایی برای فرد می سازند. در ادامه انواع مدل روسری های پاییزه با جنس و طرح متنوع را ارائه خواهیم داد که می توانند بهترین انتخاب برای شما بانوان شیک پوش باشند.

روسری سنتی پاییزه

مدل های روسری پاییزه جدید و شیک :

عکس های زیر انواع مدل روسری پاییزی شیک و خاص را نشان می دهند که انتخاب مناسبی برای طرفدار مد می باشند. توجه داشته باشید که برای داشتن تیپی زیبا علاوه بر مدل روسری، باید به نحوه بستن روسری نیز توجه خاصی نمایید. عکس های زیر می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب مدل روسری در فصل پاییز و همچنین نحوه بستن آن باشند.

روسری پاییزهروسری پاییزی جدید

روسری ضخیم پاییزهمدل روسری نخی پاییزه

روسری های پاییزهروسری شیک دخترانه

شال پاییزهمدل روسری جدید و زیبای دخترانه  روسری جدید پاییزهعکس روسری جدید پاییزه مدل روسری نخی پاییزهمدل روسری های پاییز ۹۷

روسری زنانه پاییزهروسری قواره دار پاییزه

مدل روسری پاییزهمدل روسری طرح دار پاییزه

روسری جدید پاییزهروسری ساده دخترانه

روسری پاییزی جدیدمدل روسری مجلسی پاییزه

روسری قواره بزرگ پاییزهمدل روسری قواره دار نخی

مدل روسری جدید پاییزهروسری پاییزی جدید

روسری جدید دخترانهمدل روسری شیک پاییزه

مدل های جدید روسریروسری پاییزی ساده

روسری پاییزه دخترانهمدل روسری جدید و زیبای دخترانه

عکس روسری جدید دخترانهمدل روسری ۲۰۱۸

مدل روسری قواره دارروسری نخی پاییزی

مدل روسری جدیدمدل جدید روسری دخترانه

عکس روسری شیک و زیبای دخترانهروسری های دخترانه جدید

روسری پاییزه 97مدل روسری پاییزی جدید

حال که با انواع مدل روسری پاییزه آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بهترین انتخاب را داشته باشید و شیک پوش تر از همیشه باشید. البته علاوه بر این مدل ها، مجموعه های متنوعی از جدیدترین مدل لباس ها و پوشاک زنانه و مردانه را در بخش دنیای مد مجله هنر در خانه گردآوری نموده ایم که می توانید با مشاهده آنها از متنوع ترین و به روزترین مدل ها دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید