بافتنی های تزیینی و فانتزی بسیار شیک که تاکنون ندیده اید.

0

گالری عکس های مدل بافتنی های تزیینی خاص و زیبا را گرداوری و در این مطلب از مجله هنر در خانه ارائه خواهیم داد که مطمئنا مشاهده این مدل بافتنی ها برای همه شما عزیزان جذاب و دیدنی خواهد بود. برای مشاهده این مدل های شیک و متنوع تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از این مدل ها دیدن نمایید.

مدل بافتنی های تزیینی زیبا و شیک با طرح های فانتزی :

بافتنی هنری زیبا و کاربردی است که از سال های دور رواج داشته است و افرادی زیادی به این هنر علاقه مند هستند و آن را ادامه می دهند.  پیش از این، بافتنی ها اغلب در مدل شال بافتنی، کلاه بافت، لباس های بافتنی دخترانه و پسرانه و… خلاصه می شد. اما مدتی است شاهد تنوع بیشتری در این هنر هستیم. انواع مدل پتو بافتنی، رومیزی های شیک بافتنی و قلاب بافی، پاپوش های زیبا، بافتنی های تزیینی و فانتزی و… از جمله بافت های جدیدی هستند که امروزه طرفداران زیادی دارند.

بافتنی های جدید تزیینی

اگر شما نیز قصد دارید از این هنر زیبا استفاده نموده و به خلق بافتنی های جدید و متنوع بپردازید پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما بوده و از مدل های بافتنی تزیینی که در ادامه ارائه می دهیم دیدن نمایید.

بافتنی های تزیینی حلقه های بافتنی زیبا و شیک

حلقه های بافتنی تزیینیبافتنی های فانتزی جدید

مدل بافتنی جدیدمدل بافتنی تزیینی  مدل لیف بافتنی فانتزیلیف بافتنی تزیینی

لیف های بافتنی زیبابافتنی فانتزی شیک و زیبا بافتنی تزیینی زیبابافتنی های جدید

مدل کاکتوس بافتنیمدل کاکتوس بافتنی مدل عروسک بافتنیعروسک های بافتنی تزیینی مدل عروسک بافتمدل حلزون بافتنی

مدل کلبه بافتنی جدیدبافتنی تزیینی جدید

مدل آدم برفی بافتنیآدم برفی بافتنی

جاکلیدی بافتنیجاکلیدی بافتنی

جاکلیدی های بافتنی تزیینیمدل جاکلیدی تزیینی

مدل بافتنی های تزیینیعروسک  بافتنی تزیینی مدل بافتنی های فانتزیمدل بافتنی تزیینی

با زیباترین مدل بافتنی های تزیینی و شیک آشنا شدید ، حال می توانید با الگوبرداری از این مدل های زیبا و خاص، بهترین و جالب ترین بافتنی ها را ببافید و از داشتن آنها لذت ببرید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش بافتنی مجله هنر در خانه از دیگر مدل ها دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید