چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟

1

روزنامه های باطله از جمله وسایل ساده و در دسترسی هستند که اغلب به عنوان وسایل دور ریختنی شناخته می شوند. اما جالب است بدانید می توان با این روزنامه های بی مصرف کاردستی های زیبا و خلاقانه ایی بسازید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. از این رو ساخت کاردستی با روزنامه باطله می تواند یکی از بهترین ایده ها برای استفاده کردن از روزنامه باشد که ما قصد داریم در این مطلب نمونه های متنوعی از آن را معرفی نماییم.

ایده های جدید برای ساخت کاردستی با روزنامه باطله :

روزنامه را می توان از جمله وسایل بسیار ساده و ارزان قیمت دانست که می توان با آن کاردستی های جالبی ساخت. قبلا ایده هایی برای ساخت کاردستی و خلاقیت با سنگ، نمد، کاغذ و مقوا و…. را معرفی نموده ایم که هر یک نتیجه ایی فوق العاده ایی دارند. حال ایده هایی برای ساخت کاردستی با روزنامه را ارائه می دهیم که هر یک می توانند الگویی برای ساخت کاردستی های شما باشند.

کاردستی گل با روزنامه

ساخت کاردستی های متنوع با روزنامه را می توان یکی از بهترین ایده ها در زمینه خلاقیت با وسایل ساده دانست که به راحتی نیز ساخته می شوند. تنها کافیست از مقدار چسب، سیم، کاموا و…. در کنار روزنامه استفاده نمایید و کاردستی های جالبی بسازید. عکس های زیر نمونه هایی از زیباترین کاردستی های خلاقانه و دکوری های جدید و زیبا می باشند که با روزنامه های باطله و بی مصرف ساخته شده اند. این تصاویر را مشاهده نموده و از آنها برای ساخت کاردستی های جدید ایده بگیرید.

کاردستی خلاقانه با روزنامهکاردستی خلاقانه با روزنامه

کاردستی با روزنامهساخت گل با روزنامه

ساخت گل با روزنامهتزیین کادو با روزنامه باطله

کاردستی های جدید با روزنامهساخت کاردستی جالب با روزنامه

کاردستی های جدیدخلاقیت با روزنامه

کاردستی با انواع روزنامهساخت سبد تزیینی با روزنامه

ساخت عروسک با روزنامهساخت مجسمه با روزنامه باطله

ساخت پاکت با روزنامهساخت پاکت کادویی با روزنامه

کاردستی ساعت با روزنامهکاردستی ساعت کاغذی

ساخت آباژور با روزنامهساخت آباژور با روزنامه بی مصرف

کاردستی با روزنامه باطلهکاردستی جدید با روزنامه

کاردستی با تکه های روزنامهخلاقیت با وسایل ساده و بی مصرف

خلاقیت با روزنامه باطلهخلاقیت جالب با روزنامه کاردستی های جدید با روزنامهکاردستی با وسایل دور ریختنی ساخت گلدان با روزنامهکاردستی خلاقانه با روزنامه

همانطور که ملاحظه نمودید با کمی خلاقیت و ابتکار می توان کاردستی های زیبا و متنوعی با روزنامه باطله ها درست کرد و از آنها نهایت استفاده را برد. این نوع کاردستی ها تنوع بالایی دارند و از آنها می توان به عنوان دکوری و یا برای تزیین منزل نیز استفاده نمود. حال می توانید برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر به بخش کاردستی مجله هنر در خانه مراجعه کنید و از دیگر مدل ها و همچنین ایده ها و آموزش های متنوع در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید