با مدل مانتوهای شیک بازیگران در پاییز ۹۷ آشنا شوید

1

مشاهده مدل مانتوهای سلبریتی ها و چهره های مشهور برای همه افراد خصوصا خانم های اهل مد و به روز بسیار جذاب و تماشایی است و اغلب ترجیح می دهند با مشاهده این مدل مانتوها، بهترین گزینه را انتخاب و تهیه نمایند. از این رو مجموعه ایی از تصاویر انواع مدل مانتوهای شیک بازیگران که مربوط به پاییز ۹۷ می باشد را گردآوری نموده ایم که در ادامه ارائه خواهیم داد و مطمئنا تماشای آنها برای شما عزیزان نیز جذاب خواهند بود. پس تا پایان ما را همراهی نمایید.

مدل مانتوهای شیک بازیگران زن سینما و تلویزیون

اغلب بازیگران ترجیح می دهند به جای انتخاب انواع مدل مانتو اداری و رسمی به سراغ مانتوهای مجلسی متنوع و شیک بروند، البته انواع مدل مانتو اسپرت نیز از جمله انتخاب های محبوب بازیگران می باشد، با این حال بیشتر شاهد تیپ های زیبای بازیگران با مانتوهای مجلسی شیک و خاص هستیم. که هر یک می توانند الگویی برای دیگر بانوان باشند. بر این اساس ما نیز مجموعه ایی دیدنی و زیبا از عکس های مربوط به بازیگران را گرداوری نموده ایم که در این تصاویر شاهد مدل مانتوهای شیک بازیگران زن سینما و تلویزیون هستید. توجه داشته باشید که این مدل مانتوها مربوط به پاییز ۹۷ می باشد و از جمله مانتوهای متفاوت محسوب می گردند.

مانتو بازیگران مشهورمدل مانتو مجلسی زهره فکور صبور

مانتو شبنم قلی خانیمدل مانتو شبنم قلی خانی

مانتو جدید بازیگرانمدل مانتو شیک سارا منجزی

مانتوهای خاص بازیگرانمدل مانتو بازیگران زن ایرانی

مدل مانتو ترلان پروانهمانتو جدید و متفاوت ترلان پروانه

مدل مانتو سحر دولتشاهیمدل مانتو جدید سحر دولتشاهی

مدل مانتو جدید و شیک بازیگرانمانتو پاییزه مهتاب کرامتی

مانتو جدید بازیگرانمدل مانتو مشکی نیوشا ضیغمی

مانتو مجلسی بازیگرانمدل مانتو مخمل پاییزه بازیگران

مانتو بازیگرانعکس مانتو مجلسی بازیگران مشهور

مانتو باران کوثریمانتو اسپرت باران کوثری

مانتوهای شیک بازیگرانمدل مانتو جدید بهاره رهنما

همانطور که مشاهده نمودید اغلب مدل های  مانتو بازیگران ایرانی تنوع بالایی دارند که شما بر اساس سلیقه و به دلخواه می تواند گزینه مناسب را انتخاب و تهیه نمایید و از داشتن پوششی شیک و خاص لذت ببرید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

  1. واااااااای چقدر باران کوثری بد اندام و بد لباس و بد سلیقه هست آخه اون چه رنگ مویی هست. بابا جان مادرت یک تیپ خوب بزن یکمم لاغر شو

یک نظر دهید