مدل شال بافتنی دخترانه و پسرانه جدید با بافت زیبا و شیک

0

شال بافتنی یکی از پوشش های مناسب برای فصل زمستان است، شال های بافتنی تنوع بسیار بالایی دارند که می توان بهترین انتخاب را از بین آنها داشت. اگر شما نیز قصد خرید یا بافت شال گردن بافتنی را برای کودکتان دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با انواع مدل شال بافتنی دخترانه و پسرانه جدید و بسیار شیک آشنا شده و مدل دلخواه را انتخاب کنید.

هنر بافتنی یکی از هنرهای زیبا و بسیار کاربردی است که از آن می توان در تهیه پوشاک و وسایل مختلف نهایت استفاده را برد. انواع لباس های بافتنی، شال و کلاه بافت، پتو بافتنی، پاپوش های رنگارنگ و… از جمله رایج ترین بافتنی ها محسوب می گردند که در این میان بافتنی های بچه گانه تنوع بالاتری دارند. در ادامه با تعدادی شال بافتنی جدید و متنوع آشنا می شوید که از محبوب ترین بافتنی های کودکان در سنین مختلف می باشند.

مدل شال بافتنی جدید

مدل شال بافتنی دخترانه جدید و شیک :

تصاویر زیر انواع شال بافتنی دخترانه با طرح های فانتزی و بسیار زیبا را نشان می دهد که مطمئنا مورد توجه دختربچه ها در سنین مختلف قرار می گیرند. توجه داشته باشید که این مدل های زیبا به راحتی نیز بافته می شوند و از بهترین انتخاب ها محسوب می گردند.

شال بافتنی جدیدشال گردن دخترانه

شال بافتنی دخترانهمدل شال و کلاه بافتنی

مدل شال و کلاه بافتنیکلاه و شال گردن بافتنی دخترانه شال بافتنی دخترانهمدل شال فانتزی دخترانه

مدل شال گردن بافتنی  عکس شال بافتنی دخترانه شال بافتنی بچه گانه جدیدمدل شال بافتنی دخترانه زیبا و شیک مدل شال بافتنی بچه گانهمدل شال گردن بافتنی

شال بافتنی جدید و شیکشال گردن بافتنی جدید

مدل های شال بافتنی پسرانه زیبا و خاص :

شال های بافتنی پسرانه در عین سادگی باید از جذابیت و زیبایی کافی نیز برخوردار باشند، مدل شال های بافتنی که در ادامه مشاهده می نمایید از بین تعداد زیادی شال بافتنی گلچین شده است که برای پسران خردسال  نوجوان مناسب می باشند و با انواع کلاه بافتنی پسرانه ست می شوند. شما نیز می توانید مدل شال دلخواه را از بین این تصاویر انتخاب کرده و اقدام به بافت آن نمایید.

مدل شال بافتنی پسرانهشال بافتنی پسرانه

مدل شال بافت جدیدشال عروسکی پسرانه

عکس شال بافتنی جدیدشال گردن پسرانه جدید و شیک

مدل شال بافتنی دو رنگمدل شال بافت پسرانه

مدل شال بافت پسرانهشال بافتنی جدید و زیبا

  شال بافتنی سادهشال بافتنی ساده پسرانه

مدل کلاه و شال بافتنی زیبامدل شال و کلاه بافتنی جدید

شال بافت جدید و شیکمدل کلاه بافت و شال گردن پسرانه

شال و کلاه بافتنی فانتزیشال گردن بافتنی با طرح آدم برفی مدل شال گردن بافتنی بچه گانهشال گردن بافتنی پسرانه

شال بافتنی جدید و شیک پسرانهمدل شال بافتنی جدید و شیک بچه گانه

همانطور که مشاهده نمودید شال های بافتنی تنوع بالایی دارند و شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز و خواست خود بهترین گزینه را انتخاب و تهیه نمایید. حال ضمن اینکه امیدواریم از تماشای این مدل های زیبا و خاص لذت برده باشید از شما عزیزان دعوت می نماییم با کلیک بر روی بافتنی کودکان و مراجعه به این بخش از دیگر مدل ها و تصاویر انواع بافتنی های جدید و شیک دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید