دوخت جامدادی پارچه ای ساده و زیبا

0

جامدادی یکی از وسایل ضروری دانش آموزان است که برای شروع سال تحصیلی به آن نیاز دارند، جامدادی های متنوعی در بازار وجود دارد که والدین می توانند به راحتی اقدام به خرید آنها نمایند، اما گاهی پیش می آید که والدین قصد دارند با صرف هزینه کمتر و استفاده از هنر و ابتکار خود اقدام به دوخت یا ساخت جامدادی نمایند. برای ایده دادن به این عزیزان قصد داریم در این مطلب از مجله هنر در خانه به ارائه آموزش مرحله به مرحله دوخت جامدادی پارچه ای بپردازیم که می تواند یکی از بهترین و ساده ترین آموزش های در زمینه دوخت جامدادی باشد.

آموزش دوخت جامدادی پارچه ای دخترانه با طرح پاپیون

جامدادی ایی که قرار است دوخت آن را با هم مرور نماییم، نوعی جامدادی پاپیونی است که اغلب برای دختربچه ها تهیه می شود. این جامدادی زیبا به راحتی تهیه می شود و برای دوخت آن می توانید از پارچه های مختلف استفاده نمایید. با این آموزش می توانید صاحب یک جامدادی نمدی پاپیونی، جامدادی لی و یا هر نوع جامدادی پارچه ای دیگری شوید.

دوخت جامدادی پارچه ای در منزل

برای دوخت جامدادی با این روش، ابتدا پارچه مناسبی را انتخاب نموده و آن را به شکل مستطیل برش بزنید و سپس پارچه را از وسط تا کنید.

دوخت جامدادی دخترانه

با کمک قیچی لبه های پارچه را مرتب نمایید تا صاحب جامدادی شیک و زیبایی شوید.

آموزش دوختن جامدادی

حال زمان آن رسیده است که لبه های پارچه را به یکدیگر متصل نمایید. برای این کار می توانید از چسب حرارتی استفاده نمایید و یا با کمک نخ و سوزن آن را بدوزید.

دوخت جامدادی با پارچه

حال نوار باریکی از همان پارچه تهیه نمایید. توجه داشته باشید که این نوار باید تا حدودی بلند باشد تا بتوانید آن را گره بزنید.

ساخت جامدادی پارچه ای

نوار را با کمک چسب یا نخ و سوزن به یک طرف جامدادی وصل کنید.

جامدادی پاپیونی ساده

جامدادی شما تکمیل است. نوار را گره بزنید تا جامدادی به شکل پاپیون درآید.

همانطور که مشاهده نمودید این مدل جامدادی پارچه ای نیازی به دوخت زیپ نداشت اما در صورت تمایل می توانید زیپی در اندازه مناسب به قسمت بالای آن بدوزید و از داشتن جامدادی زیبا و شیک لذت ببرید.

دوخت جامدادی پارچه ای

ضمن اینکه امیدواریم از آموزش دوخت جامدادی پارچه ای نهایت استفاده را برده باشید، از شما عزیزان دعوت می نماییم با کلیک بر روی خیاطی مجله هنر در خانه و مراجعه به این بخش از دیگر آموزش های جالب و دیدنی مجله ما در رابطه با دوخت و دوزهای مختلف دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید